Beantwoord

Installatiehulp website werkt niet

  • 23 September 2022
  • 6 reacties
  • 232 keer bekeken

Ik ben sinds vandaag overgestapt op kpn en nu probeer ik de nieuwe modem te installeren via de website. Onder het kopje pakket installeren en dan installatiehulp. Dit moet geloof ik gedaan worden zodat de internet ook daadwerkelijk gaat werken maar…

Zodra ik het aansluitpunt heb gekozen kom ik bij modem terecht.

Hier staat wat er allemaal in het pakket zit en daaronder een “Ga verder” knop. Maar die doet niks, ik kan er op blijven drukken tot ik een ons weeg maar er gebeurt niks.

Iemand enig idee wat ik fout doe?

 

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 23 September 2022, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @yjba 
waar loop je tegenaan?

Heb je alle kabels al aangesloten? zo nee wat heb je tot nu toe aangesloten?
Vertel even hoever je bent en waar het precies misloopt.
En of het over glasvezel of over koper gaat.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @yjba, welkom. 

Je hebt alle stappen gevolgd, maar je komt niet verder. Wat zie je precies? Heb je daar een screenshot van?

Kom je er niet uit dan kan je ook bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega ook helpen bij de installatie. 

Wanneer je glasvezel hebt mag de kabel van het glasvezelkastje in de WAN poort van het modem. Bij koper kan de RJ11 kabel in de DSL poort achterop het modem. 

TV kan je dan aansluiten op elke willekeurige gele poort. 

Wel is het verstandig om na installatie het modem nog even weer te resetten. Dan haalt die de nieuwste software binnen en is die dus mooi up to date. 

Hoi @yjba, welkom. 

Je hebt alle stappen gevolgd, maar je komt niet verder. Wat zie je precies? Heb je daar een screenshot van?

Kom je er niet uit dan kan je ook bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega ook helpen bij de installatie. 

Wanneer je glasvezel hebt mag de kabel van het glasvezelkastje in de WAN poort van het modem. Bij koper kan de RJ11 kabel in de DSL poort achterop het modem. 

TV kan je dan aansluiten op elke willekeurige gele poort. 

Wel is het verstandig om na installatie het modem nog even weer te resetten. Dan haalt die de nieuwste software binnen en is die dus mooi up to date. 

Modem heb ik reeds aangesloten. Was eigenlijk plug en play. WiFi signaal is er maar geen internet. Nou probeer ik via de website om het internet pakket in te schakelen maar dat lukt niet omdat ik hier niet verder kom (zie afbeelding). Die “ga verder” knop op de website doet niks..

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Wat je dan toch het beste kunt doen, is bellen met 0800-0402. Een medewerker aan de telefoon kan dan samen met jou de installatie doorlopen en direct voor problemen een oplossing vinden.