Ik ben met de overstapservice overgestapt van Ziggo naar KPN. Op 28 augustus heb ik via de mail een orderbevestiging ontvangen met koptekst "toch liever een monteur? als je het installatiepakket ontvangen hebt", dan eenvoudig online een monteur bestellen via de volg mij bestelling knop hier boven. U komt dan op de bestelstatuspagina. Klik daar op de monteurafspraak maken knop"
Twee dagen geleden het starterspakket ontvangen en probeer al twee dagen online een afspraak te maken, maar krijg de knop niet te zien op de bestelstatuspagina. Vanavond de klantenservice gebeld na de 1e x 30 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik te horen dat er 2 oktober iemand langs kan komen, omdat er te weinig monteurs zijn. Waarom adverteer je daar dan mee??? Mijn abonnement gaat op 30 september in. Dat zou dus betekenen 2 dagen geen tv/internet/telefoon. Vervolgens werd de verbinding verbroken door de medewerkster. Vervolgens weer gebeld weer lang in de wacht gestaan. De medewerkster kon als eerste optie 1-10 aanbieden. Weer aangegeven dat we het hier niet mee eens zijn. Vervolgens toch maar akkoord gegaan met 1-10, krijgen we te horen dat die optie niet meer beschikbaar is en dat het 2-10 wordt. Bij beiden agents krijgen we tot horen dat we de monteur direct bij het afsluiten al hadden moeten bestellen, maar in de orderbevestiging staat toch echt iets anders. Vervolgens werd weer de verbinding verbroken omdat het gesprek te lastig werd. Er werd ook nog gelachen op de achtergrond. Niet luisteren naar wat je te zeggen hebt. Dreigen met de verbinding te verbreken en dreigen niets voor je te doen. Doen als of je dom bent "want iedereen kan het zelf aansluiten". Ik vind dit niet professioneel overkomen en weinig respect tonen voor een nieuwe klant. Uiteindelijk nog steeds geen afspraak met een monteur. Het lijkt erop dat ook KPN een niet al te beste klantenservice heeft 1 van de redenen waarom we bij Ziggo weg wilde. Ik hoop dat de kwaliteit van de te leveren diensten wel beter zijn, zodat ik geen contact meer met de klantenservice hoeft te hebben. Ben er nu al helemaal klaar mee!!!!
Groet, Edwin
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel