Beantwoord

Installatiemonteur bestellen

  • 26 September 2019
  • 6 reacties
  • 338 keer bekeken

Hallo,
Ik ben met de overstapservice overgestapt van Ziggo naar KPN. Op 28 augustus heb ik via de mail een orderbevestiging ontvangen met koptekst "toch liever een monteur? als je het installatiepakket ontvangen hebt", dan eenvoudig online een monteur bestellen via de volg mij bestelling knop hier boven. U komt dan op de bestelstatuspagina. Klik daar op de monteurafspraak maken knop"
Twee dagen geleden het starterspakket ontvangen en probeer al twee dagen online een afspraak te maken, maar krijg de knop niet te zien op de bestelstatuspagina. Vanavond de klantenservice gebeld na de 1e x 30 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik te horen dat er 2 oktober iemand langs kan komen, omdat er te weinig monteurs zijn. Waarom adverteer je daar dan mee??? Mijn abonnement gaat op 30 september in. Dat zou dus betekenen 2 dagen geen tv/internet/telefoon. Vervolgens werd de verbinding verbroken door de medewerkster. Vervolgens weer gebeld weer lang in de wacht gestaan. De medewerkster kon als eerste optie 1-10 aanbieden. Weer aangegeven dat we het hier niet mee eens zijn. Vervolgens toch maar akkoord gegaan met 1-10, krijgen we te horen dat die optie niet meer beschikbaar is en dat het 2-10 wordt. Bij beiden agents krijgen we tot horen dat we de monteur direct bij het afsluiten al hadden moeten bestellen, maar in de orderbevestiging staat toch echt iets anders. Vervolgens werd weer de verbinding verbroken omdat het gesprek te lastig werd. Er werd ook nog gelachen op de achtergrond. Niet luisteren naar wat je te zeggen hebt. Dreigen met de verbinding te verbreken en dreigen niets voor je te doen. Doen als of je dom bent "want iedereen kan het zelf aansluiten". Ik vind dit niet professioneel overkomen en weinig respect tonen voor een nieuwe klant. Uiteindelijk nog steeds geen afspraak met een monteur. Het lijkt erop dat ook KPN een niet al te beste klantenservice heeft 1 van de redenen waarom we bij Ziggo weg wilde. Ik hoop dat de kwaliteit van de te leveren diensten wel beter zijn, zodat ik geen contact meer met de klantenservice hoeft te hebben. Ben er nu al helemaal klaar mee!!!!
Groet, Edwin
icon

Beste antwoord door Bart_ 27 September 2019, 14:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Nieuwe abonnee, welkom op het forum en bedankt voor je bericht!

Allereerst mijn excuses voor de eerste ervaring die je nu met KPN hebt gehad.. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! In principe kan je, nadat het pakket ontvangen is, de installatie eerst zelf proberen. Kom je er daarna niet uit, heb je de mogelijkheid om een installatiemonteur aan te vragen. Echter is het een drukke periode, en hebben we dus soms meerdere dagen geen monteur vrij. Vandaar dat mijn collega's uitkwamen op 2 oktober..

Het is mogelijk, als je zeker weet dat je het niet zelf kan of wil installeren, om eerder een monteur aan te vragen (dan wat er in de brief staat). Alleen begrijp ik dat dit niet bij jou bekend was, helaas.

Ik zou graag alsnog een monteur voor je willen inplannen, maar hoe later ik dit doe hoe later de data worden dat het mogelijk is. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en bereikbaarheidsnummer (bij persoonlijke opmerkingen). Geef even een seintje wanneer het aanvullen gelukt is, dan kijk ik zo snel mogelijk voor je!
Hartelijk dank voor de reactie. Ik heb mijn gegevens aangevuld.
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Nieuwe abonnee Goed om je even gesproken te hebben en dank voor je toelichting. Ik heb dit topic van collega @Susan_ overgenomen. Zoals ik zonet al aangaf heb ik je verhaal met verbazing gelezen. Je hoort altijd op een vriendelijke en correcte manier te worden geholpen. Het laatste gevoel dat je dient te krijgen is 'dat je het zelf maar moet uitzoeken'. Het spijt me oprecht dat je deze ervaring hebt gehad en ik zet het signaal door.

Nu is het inderdaad zo dat ik niet eerder dan 2 oktober een installatiemonteur bij je thuis kan krijgen. Ik heb geprobeerd of ik het eerder voor elkaar kon krijgen, maar dat lukte helaas niet.

Belangrijk om te weten: waar inhoudelijke verwarring over is ontstaan, is dat je 2 dagen zonder internet komt te zitten. Dat is niet waar. In je orderbevestiging las ik dat je -zoals je zelf ook al zei- gebruik maakt van de overstapservice. Dat houdt in dat je abonnement bij ons gaat lopen zodra alles is aangesloten en niet eerder. Dat aansluiten gaat de gratis installatiemonteur op 2 oktober doen. Tot die tijd blijft het signaal van Ziggo actief en kun je gewoon van die diensten gebruik maken. Op 2 oktober komt onze monteur langs en vanaf dat moment ben je klant bij ons . Je komt dus niet zonder internet te zitten.

Je zult binnen nu en korte tijd de bevestiging van de afspraak ontvangen en daarmee moet alles in orde komen. Als er nu onverhoopt toch iets fout gaat, laat het me dan via deze weg weten. Dan kan ik meekijken.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Nieuwe abonnee Ik was nog even nieuwsgierig hoe de installatie is verlopen. Is alles nu in orde en zijn er geen losse eindjes meer?
De installatiemonteur genaamd Ran was geweldig!!! Hij heeft alles aangesloten en netjes weggewerkt. We zijn meer dan tevreden. Via deze weg willen we ook graag jou bedanken voor al je inzet om dit tot een goed einde te brengen. Erg fijn dat het uiteindelijk allemaal goed gekomen is.
Reputatie 7
Badge +20
Dat is een heel fijn bericht om te lezen, @Nieuwe abonnee Graag gedaan uiteraard en geniet van je nieuwe KPN-abonnement!

Reageer