Beantwoord

Installatiemonteur kan pas eind januari

  • 30 November 2019
  • 5 reacties
  • 25 keer bekeken

In augustus is de glasvezel bij mij binnengeleid. Ook materiaal zoals modem etc door kPn aan me geleverd. Eerdere afspraak voor monteur (laatste stap) is door KPN afgezegd. Ontving deze week een mail met link om nieuwe afspraak in te plannen. Alle mogelijke data tm eind januari zijn echter vol bij KPN. Schiet niet erg op zo. Wat nu? Wachten tot Sint Juttemis of toch maar naar andere provider? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 December 2019, 13:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Nee hoor. Ik ben al jaren trouwe klant van KPN. Alles compleet met daarnaast ook nog mobiele telefoon die bij KPN is ondergebracht

Reputatie 7
Badge +24

Wat was de reden voor het afzeggen van de monteur? Was die ziek? Of was er een andere reden?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @JacVanGils, wat jammer om te lezen dat je zo lang moet wachten op de monteur! Ik ga je laten bellen door de afdeling die met jou een monteursafspraak kan maken. Wil je mij laten weten of ik (daarna?) nog iets voor je kan doen?

Thankx, inmiddels gebeld door KPN en afspraak vast kunnen leggen voor volgende week.👍👍👍

Reputatie 7
Badge +30

Kijk, dat zijn goede berichten! Top dat je het nog even liet weten. Je weet me te vinden als je in de toekomst nog vragen hebt!