Beantwoord

Installatiemonteur plannen lukt niet

  • 4 May 2021
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

ik krijg ook een foutmelding:

 

Installatiemonteur plannen of herplannen

Kies een datum en het tijdsvak waarop de installatiemonteur komt.
Houd er rekening mee dat de monteur maximaal 2 uur na aankomst bezig kan zijn.
De monteur kan ook aan het eind van het gekozen tijdvak komen. 
Meerwerk wordt altijd vooraf met je besproken.
Je kunt je afspraak herplannen door weer de link in de e-mail te volgen.

Let op! Lees goed de bevestiging van je afspraak in verband met de Corona maatregelen.

U bent uitgelogd. Log alstublieft opnieuw in om verder te gaan.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 May 2021, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @pjemeis. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om online een afspraak in te plannen. Het makkelijkste en snelste is om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402 (gratis), dan kunnen zij de mogelijkheden met jouw bespreken. Laat je mij weten of het is gelukt?

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om een afspraak in te plannen. Anders hoor ik het graag!