Beantwoord

Installatiepakket nog niet geleverd

  • 11 September 2019
  • 7 reacties
  • 151 keer bekeken

Badge
Mijn klantnummer is ***. Ik heb KPN aaangevraagt voor tv . Nu staat er dat het 3 dagen voor de 18e binnen is .(best lang ) Er staat ook dat faktuuradres hetzelfde moet zijn als waar ze het kastje heen sturen . Maar ik ben nooit thuis dus heb het naar vrienden laten sturen . Mijn vraag is komt het nu goed of moet ik iets doen . Straks wacht ik 18 dagen heb ik nog niks en internet is al aangesloten hebben ze over gebeld . Groeten Jeff

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel, titel van je bericht aangepast
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 September 2019, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Jeff h

Als de bezorgen niemand thuis aantreft, zal er vast wel een bericht worden achter gelaten.

Maar een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
@Jeff h Wil je jouw profiel vullen?
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Jeff h, welkom! Klopt het dat je wilt weten wanneer je installatiepakket binnenkomt? Je hebt op 1 september een mail ontvangen met de bevestiging van de order. Daarin staat ook een knop om je order te volgen. Daar kan je zien wanneer je 'm mag ontvangen. Heb je apart ook nog Digitenne aangevraagd?
Badge
Kastje binnen , vrijdag zou ik bericht krijgen tussen 14.00 en 19.00 dat internet aan gaat en alles zou werken . Geen bericht gehad . Even gebeld zaterdag kunnen er niks aan doen . Duurt wel lang 😔
Reputatie 7
Badge +30
Fijn dat de apparatuur binnen is! Ik zie dat je lijn de 18e geactiveerd wordt, dus je zult nog even twee dagen geduld moeten hebben 🙂. Als ik daarna nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?
Badge
Waarom staat er in mijn mail 13e
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie het inderdaad staan! Op een of andere manier is die datum later opgeschoven. Wat hier de reden van is, weet ik helaas niet. Excuses voor de verwarring!