Beantwoord

Installeren Superwifi punten lukt niet

  • 22 June 2020
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik ben de hele dag bezig geweest. Het werkt niet,.

 

Experiabox  diverse malen gereset.,maar helaas. Ook terug gegaan naar fabrieksinstellingen., zowel op de Experiabox als de superwifi versterkers. Blauwe lampje op de Experibox gaat branden. Dus wifiversterker neemt het over. Maar deze blijft op Oranje branden. Er gebeurd verder niets. Ook niet na lange tijd.

Ik geef het nog niet op.

Als ik alles loskoppel, en de Experiabox reset naar fabrieksinstellingen. Dan werkt Wifi weer normaal.

 

Anders maar retour KPN

vr.gr. Jan

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door schoone 23 June 2020, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wanneer gaat die blauw branden? Gelijk? Of word die eerst nog wel groen?

 

Ik ben opnieuw begonnen de wifiversterkers te installeren. Na ongeveer 5 minuten gaat hij blauw branden op de Experiabox. (eco). Van te voren zowel de Experiabox en de wifiversterker gereset naar fabrieks instellingen.

Ik heb de hele nacht alles aan laten staan, maar geen groen licht op de wifiversterker. 

Vanmorgen kontakt gehad met KPN. Blijkt dat ik een verkeerd modem heb. Geen V10 maar V7.

KPN stuurt een nieuw modem op (V10)

Wacht dit af.

Ik laat weten of het dan opgelost is.

 

Vr.Gr. Jan

Reputatie 7
Badge +30

Ha @schoone, welkom! Goed dat je nu een andere Experia Box krijgt! Ik ga er vanuit dat het daarna allemaal soepel verloopt. Mocht je onverhoopt toch onze hulp nog nodig hebben, weet je ons te vinden!

Inmiddels het V10 modem ontvangen, en geinstalleerd  ,en ingesteld.

Aansluitend de superwifi versterkers aangesloten, en het werkte gelijk.

Het probleem opgelost.

 

Groeten,

Jan

Reputatie 7
Badge +30

Dat zijn goede berichten! Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!