Beantwoord

installeren tv/internet

  • 6 December 2019
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Ik wil een afspraak maken voor een monteur, maar dit lukt niet.

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 December 2019, 15:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bentley62. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een afspraak met een monteur in te plannen. Wil je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb kan ik uitzoeken of het mij wel lukt. Laat je een berichtje achter in dit topic? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bentley62. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een afspraak met een monteur in te plannen. Wil je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb kan ik uitzoeken of het mij wel lukt. Laat je een berichtje achter in dit topic? Ik hoor graag van je!

Ik heb helaas geen reactie ontvangen op mijn vraag, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg (klantenservice, 0800 00402) verder bent geholpen. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik dat graag.

Reageer