Beantwoord

Instellingen Experiabox V10 werken niet meer

  • 6 juli 2019
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

We hebben een Experiabox V10 (H369A) met software versie V1.01.00T03.4 en we merken wat vreemds in het menu. Zo werken "Mijn opnames" en "Instellingen" niet meer (geeft geen vervolgmenu of vervolgscherm) en kom je bij "Mijn service" steeds uit op de schermen van "Meer TV".

Ik heb de Experiabox al diverse keren aan en uit gezet en ook gerest naar de fabrieksinstellingen maar het heeft geen effect.
icon

Beste antwoord door wjb 6 juli 2019, 23:59

Die schermen worden ook niet veroorzaakt door de Experia Box maar door de TV ontvanger.
Maak de TV ontvanger eens een minuutje stroomloos.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Die schermen worden ook niet veroorzaakt door de Experia Box maar door de TV ontvanger.
Maak de TV ontvanger eens een minuutje stroomloos.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Stefan72 .Wat irritant ! Heeft het herstarten van de tuner effect gehad? Mocht dat niet werken kun je ook nog een reset overwegen. Dat gaat als volgt:
https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Als dit ook niet het gewenste effect heeft, laat het weten en dan duik ik er dieper in!
Het issues is opgelost bedankt!
Reputatie 7
Badge +17
Top! Goed om te lezen. Mocht er in de toekomst iets anders zijn, weet je ons te vinden! 🙂

Reageer