Beantwoord

interactieve tv+internet

  • 14 February 2019
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Ik zou gister gebeld worden over een persoonlijke aanbieding voor tv en internet basis. Dit is niet gebeurd.

Afgelopen zaterdag had ik al 3 medewerkers aan de lijn voordat ik goed geholpen werd. Medewerkers kunnen je niet doorverbinden alleen verwijzen naar het volgende nummer dat je moet bellen. Uiteindelijk wel een belafspraak gemaakt maar dan moet je natuurlijk wel gebeld worden.

Ik heb geen zin om weer 3 mensen te spreken zonder resultaat. Kunnen jullie dit klantvriendelijk oplossen?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 February 2019, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Martijn, welkom hier. Natuurlijk ga ik dit samen met je afhandelen. Heb je zojuist geprobeerd te bellen, helaas niet gelukt. Zal ik het morgen in de middag nogmaals proberen?