Interactieve TV ontvangers lopen steeds vast

• 24 september 2012
  • 5 reacties
  • 12352 keer bekeken

Ik heb sinds 5-9-2012 Interactieve TV van KPN maar de 2 bijgeleverde ontvangers lopen dagelijks vast. Ik zag op de verschillende forums dat dit een bekend probleem is. Bij de klantenservice zeiden ze dat ik maar moest bellen als het weer gebeurde zodat ze de lijn door konden meten !

5 reacties

Reputatie 1
Badge
:manmad:welke kastjes heb je dan en hoe zijn ze aangesloten?

Wat voor een vastlopers hebben jullie?

Wij hebben 2x een 1853 tv ontvanger. 1 tv box werkt niet goed. bij deze bevriest het beeld erg vaak.

Bij de andere die nu aangesloten is hebben we soms ineens zwart beeld, wel geluid. Bij opnames doet het geluid het soms ineens niet meer. Ook werkt de afstandbediening vaak ineens niet meer. Geen enkele knop doet het dan. zelfs de groene knop aan de bovenkant doet het dan niet meer.

Er is steeds maar 1 oplossing, de tv ontvanger op de achterkant met de schakelaar uit en aan zetten.

Wat ik ook erg vreemd vind is dat de beeldkwaliteit verschillend is van de 2 tv ontvangers. Bij de van het bevriezende beeld is het beeld niet mooi, zelfs HD beeld niet. Bij de andere is het veel scherper. En dat terwijl het exact dezelfde ontvangers zijn met dezelfde firm- en software. Vreemd!

Erg irritant allemaal. We hebben dus 2 verschillende tv boxen die allebei kuren hebben. Die met dat vastlopende beeld hebben we nu maar niet aangesloten, die wordt nog vervangen. Ik denk dat die andere ook maar vervangen moet worden.

Het schijnt bekend te zijn bij KPN dat de 1853 tv box vol met kuren zit. Die andere (oude) ontvanger blijkt veel beter te zijn is mij verteld. Ik vraag me echt af of er abonnees zijn die met deze 1853 probleemloos tv kijken.

Ik hoop dat dit toch wel opgelost gaat worden. Het product op zich vind ik wel mooi, maar dan moet het wel goed werken.

Gr. Hans

Volgens diverse berichten zit het in de software van de motorola 1853 tv ontvanger, deze kan maximaal 8 uur aan staan daarna ga hij op stand bye KPN is er mee bezig

heb hier ook last van vast lopende ontvanger maar staat hier ook al vast na 2 uur

Ik ben er onderhand een beetje zat van! elke keer het bevriezen van het beeld op de tv...

ik heb ook de motorola 1853 tv ontvanger. Het wordt met de dag erger! Ook het aan en uitzetten van de ontvanger helpt niet....HELP!

Reageer