Beantwoord

interactive tv in combinatie met sneller internet buitengebied

  • 26 November 2019
  • 7 reacties
  • 194 keer bekeken

Hallo, Sinds kort hebben wij sneller internet buitengebied als aanvulling op de vaste lijn. Onze vaste lijn heeft maximaal 4Mbit/s maar met de 4g aanvulling zitten wij gemiddeld rond de 45 a 50 Mbit/s. Dit is een prima snelheid voor bijvoorbeeld Netflix.

Voor de tv maken wij nog gebruik van digitenne. nu is de vraag of ik met de genoemde snelheid ook interactieve TV kan kijken en dus kan stoppen met digitenne.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 5 December 2019, 14:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Henk1966 Welkom op ons Forum!
Ik begrijp de gedachte dat de hogere internetsnelheid de indruk wekt dat Interactieve tv (ITV) ook mogelijk zou moeten zijn. 
Echter voor ITV kunnen we alleen gebruik maken van de ‘stabiele’ verbinding over de ADSL lijn. In dit topic gaan we verder in op de reden waarom het niet mogelijk is. 

Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag. 

Fijne avond :D 

Reputatie 7
Badge +17

@Henk1966 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

bedankt voor je antwoord lisa

 

Ik heb sinds een paar weken twee nieuwe tv kastjes ontvangen maar nu kan ik niet meer gelijktijdig gebruik maken van de aangesloten tv’s alleen dezelfde zender werkt

Lex

Reputatie 5
Badge +6

@Daam Dat komt misschien omdat er niet genoeg bandbreedte is voor 2 kastjes.

Is daar wat aan te doen?

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen.Â