Hoi @IkbenEd, Welkom op het forum. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken hoe we dit kunnen oplossen.
Hallo Marina, ik heb even contact met de helpdesk gehad. Stekkertjes paar keer in en uit, opstarten en alles doet het weer. Zal aanslag op de contactjes zijn geweest denk ik. Dank voor je reactie maar het werkt weer.
@IkbenEd, Dat het weer werkt is het belangrijkste. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden. Voor nu wens ik je een hele fijne avond verder!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.