Beantwoord

Internet 100 Mb en ratelend geluid uit de v10

  • 29 December 2019
  • 12 reacties
  • 276 keer bekeken

Mijn Experiabox V10 ratelt alleen maar en kom niet hoger dan 25 Mb. Terwijl ik voorheen 100 Mb had (en waar ik ook voor betaal). Ik heb geen inhoudelijke kennis van ICT, ik wil gewoon snel kunnen internetten en TV kijken zonder blokken op het scherm.  Heb van alles geprobeerd maar kan geen contact krijgen met de online helpdesk en ook niet met de email. Dan moet ik dus weer in discussie met/aan de telefoon waar ik ik geen zin in heb. Mijn internet werkte, ik heb niets veranderd, ik snap er geen jota van en ik wil een gratis monteur om het op te lossen zodat ik krijg waar ik voor betaal. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 2 January 2020, 10:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Experiabox V10 ratelt ?

wat bedoel je hiermee maakt hij geluid ?

welke aansluiting gebruik je xdsl of glasvezel

stekker van de v10 er al uit gehad en indien glasvezel ook stekker van glasvezelkastje

 

Inderdaad hij maakt een ratelend geluid. het is een irritant geluid maar daarnaast kan ik niet geloven dat dat zo hoort. Ik heb double bonding met een contract van 80 Mb, maar ving tot voorkort rond de 100 Mb. Bedankt voor de tip ik zal alle kabels van het modem losmaken en 10 minuten wachten.

als de experiabox echt geluid maakt is dat niet goed

wacht even tot een webcare het hier op pakt

ik denk dat de v10 vervangen moet worden deze horen geen geluid te maken

Oke Peter, ik wacht af

Hoi @hans diederik . Welkom op het forum.

Erg jammer dat de snelheid zo tegenvalt. Ik begrijp dat er ook haperingen op de tv te zien zijn? Is dat via de tuner? En zo ja, is die bedraad aangesloten?

Kun je je profiel aanvullen? Dan doe ik wat metingen. 

Dat geratel lijkt me zeker niet okay.. Komt het echt van de experiabox? Ik denk dat we, als dat zo is, sowieso even een omruil moeten doen.

Edwin, 

Al mijn gegevens zijn al bekend bij KPN,

mijn klantnummer is xxx

Mijn Internet was altijd tussen 80 en 100 Mb en is nu rond 25 - 30 Mb. Terwijl mijn modem V10 zeer regelmatig langdurig ratelt. 

Mijn TV tuner kwam los zonder doos uit de auto van de monteur. Deze heeft het toendertijd goed werkend aangesloten.

Ik wil graag dat het wordt bekeken en opgelost.

 

 

 

Hoi @hans diederik .Ik heb mijn logistieke collega's gevraagd om het modem om te ruilen. Ik verwacht dat je deze week een bevestiging krijgt. Hopelijk is het probleem weg na het aansluiten van het nieuwe modem. Mocht je deze week niks horen, laat het weten dan ga ik er achteraan. Mocht het probleem van traag internet hiermee niet zijn weggenomen duiken we er uiteraard dieper in. 

Dankjewel Edwin! 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden. :-)

Dag Erwin,

Op 3 januari kreeg ik een SMS dat het KPN pakket zsm wordt geleverd (refnr 3810715).

Ik heb inmiddels de voedingsadapter Arcadyan ZTE H369a geleverd gekregen, maar de rest nog niet.

Ik ben in blijde afwachting van.

Bedankt voor het ingang zetten.

Groet 

Hans Diederik

 

Ai, dan is er iets fout gegaan. Ik heb opnieuw gevraagd of ze de V10 willen omruilen. Excuses voor dit ongemak. Ik ga er van uit dat er nu juist gehandeld wordt. 

Dankjewel Erwin