Beantwoord

Internet 200 Mbit/s

• 28 juli 2018
  • 19 reacties
  • 948 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Volgens jullie site als ik op mijn adres in Krommenie zou ik 200 Mbit/s kunnen krijgen zie afbeelding als ik een abonnement zou afsluiten.

Maar op mijn adres is maar 109 beschikbaar hoe kan dat.

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy (adresgegevens)
icon

Beste antwoord door Erik_ 30 juli 2018, 12:31

Hoi David, zoals in het screenshot te zien is, is de maximaal haalbare snelheid op jouw adres 107 Mbit. Dat is ook wat je te zien krijgt als je op de website je postcode invult. De melding over het snelheidspakket krijg je alleen te zien als je vervolgens klikt op 'Bekijk snelheidsupgrades'. En dan klopt het ook. Want de tot 200 Mbit snelheidsoptie is voor jou bestelbaar. Dit omdat er op jouw adres meer dan 100 Mbit haalbaar is. Maar wat je dan van die 200 daadwerkelijk haalt, is afhankelijk van je afstand tot de centrale en de beschikbare techniek. Hierdoor ga jij niet hoger komen dan de 107 Mbit die al aangegeven wordt.

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Heb je die 109 geconstateerd via speedtest? Dan krijg je nooit veel meer dan je abonnement natuurlijk.

Wsl haal je die 200 alleen nadat pairbonding is aangesloten en je de snelheid natuurlijk afneemt in je abonnement.
Zie fourstack voor mogelijkheden op je adres:
https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/
Reputatie 4
Badge +2
via die site geeft hij 109 Mbit/s aan die je gaf
Reputatie 7
Badge +18
via die site geeft hij 109 Mbit/s aan die je gafDat begrijpen we, maar we willen ook graag weten wat Fourstack aangeeft. Heb je de link van PeterG gebruikt?
Reputatie 4
Badge +2
ja 109 via die forustack
Reputatie 7
Badge +18
ja 109 via die forustackOké, dank je. Maar wat staat er bij Bonding? (Fourstack)
Reputatie 4
Badge +2
niks.
Reputatie 7
Badge +18
niks.Dan ben ik bang dat je niet kunt updaten naar 200 Mbit/s. Die 109 Mbit/s is op jou adres het maximum. En is er bij jou geen Par Bonding mogelijk. 😞
Reputatie 4
Badge +2
wel raar dat hij dat aan geeft als ik iets wilt afsluiten bij kpn op mijn adres.
Reputatie 7
Willekeurige postcode/huisnummer geeft 'gewoon' 200 Mb/s aan.
Reputatie 4
Badge +2
maar niet bij mij
Reputatie 7
Badge +18
Willekeurige postcode/huisnummer geeft 'gewoon' 200 Mb/s aan.Is dit dan de postcode en huisnummer van @david_meyer25? Maar we weten dat een buurman 200 Mbit/s kan hebben, en die buurman daarnaast weer niet.
Reputatie 4
Badge +2
nee dit is niet mijn postcode @Dennis Schreve
Reputatie 7
Badge +18
Ik zie ook aan jou afbeelding dat de maximale maar 107 Mbit/s down, 10 MBit/s up is: (Ik heb het omcirkeld)

Ik heb gelijk je adres maar weggepoetst. Verder heb ik webcare even ingeschakeld. Dan zijn ze in ieder geval op de hoogte.
Reputatie 4
Badge +2
Thanks @Dennis Schreve wel raar dan als ik op Bekijk snelheidsupgrades klik krijg ik die 200 Mbit/s te zien op mijn adres
Reputatie 7
Badge +18
Thanks @Dennis Schreve wel raar dan als ik op Bekijk snelheidsupgrades klik krijg ik die 200 Mbit/s te zien op mijn adresIk heb webcare benaderd, die zullen hier contact met je opnemen. Want dit is inderdaad vreemd. 😉
Reputatie 4
Badge +2
misschien wordt het maandag wel actief in eens @Dennis Schreve
Reputatie 4
Badge +2
Stel je voor dat die 200 Mbit/s morgen of van de wek actief wordt bij mij om te kopen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi David, zoals in het screenshot te zien is, is de maximaal haalbare snelheid op jouw adres 107 Mbit. Dat is ook wat je te zien krijgt als je op de website je postcode invult. De melding over het snelheidspakket krijg je alleen te zien als je vervolgens klikt op 'Bekijk snelheidsupgrades'. En dan klopt het ook. Want de tot 200 Mbit snelheidsoptie is voor jou bestelbaar. Dit omdat er op jouw adres meer dan 100 Mbit haalbaar is. Maar wat je dan van die 200 daadwerkelijk haalt, is afhankelijk van je afstand tot de centrale en de beschikbare techniek. Hierdoor ga jij niet hoger komen dan de 107 Mbit die al aangegeven wordt.

Reputatie 4
Badge +2
wel jammer dat die 200 Mbit/s niet haalbaar is op mij adres.

Reageer