Beantwoord

Internet

  • 4 April 2019
  • 7 reacties
  • 228 keer bekeken

We wonen in een chalet-thuispark. Nu wil mijn vriend een internetverbinding hebben van KPN. Naar zijn chalet is nog steeds geen kabel. Dus de verbinding moet gelegd worden. Voor alle andere chalets was dat geen probleem. Mijn vriend is inmiddels sinds oktober 2018 bij KPN aanwezig dat de connectie gelegd is. Altijd andere telefoonpartners, altijd verschillende verklaringen.
Kan iemand helpen? Met wie moet hij contact opnemen om het te laten werken?
groet
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 10 April 2019, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Wolle, welkom hier. Als er een kabel is getrokken naar zijn chalet zou dit vrij makkelijk moeten zijn. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hallo Alex,
het probleem is dat er nog steeds geen kabel van de straat naar het chalet loopt. Nu helpt een Nederlandse vriend ons om met KPN te communiceren. Ik hoop dat het nu werkt.
groet
Wolfgang
Hallo Alex,
Ik heb zojuist gehoord dat een medewerker van KPN onze Nederlandse vriend heeft gebeld. Naar verluidt zou ons adres **** niet bestaan. Dit adres bestaat al voor altijd. Heeft KPN alleen werknemers die geen idee hebben?
groet
Wolfgang

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy en opgeslagen in je profiel
Reputatie 7
Badge +24
Wolle, op de een of andere gekke manier zie ik je bericht nu pas. Op nummer 15 zie ik best veel toevoegingen, 111 om precies te zijn. Zie hieronder. Welke is die van jullie? Zoek zelf anders hier.

Ik hoor graag van je.



Hallo
das ist das größte problem. Diese Adresse
5855EM Nun - Wezerweg 15 V143 gibt es seit 2001. Kein KPN-Mitarbeiter versteht dies. Andere Chalets, die später gebaut wurden, sind alle mit dem Internet verbunden. Die wichtigsten Kabel sind auf der Straße. Von hier aus muss zuerst eine Verbindung in das Chalet gelegt werden. Sie erhalten jedoch keine angemessenen Informationen von KPN über die Verlegung dieses Kabels.

Grüße
Wolfgang
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Wolfgang,

I'm not an expert in German so I asked a colleague to translate it for me. Here it goes:

Für den Hausnummerzusatz V143 ist wie schön gedacht kein Anschluss vorhanden. Darfür muss also ein Anschluss beantragt werden auf https://www.mijnaansluiting.nl/. Dort kann dir auch erklärt werden was dan der genaue Vorgang ist und kannst du ein Zitat der Kosten beantragen.

Good luck.
Reputatie 7
Badge +10
@Alex_P en @Wolle

www.mijnaansluiting.nl kann auch nicht weil das Hausnummerzusatz nicht eine offizielles Adres ist.
Es gibt nur einer Weg und das ist:

https://service.vwtelecom.com/aansluiting-KPN-aanvragen

Zitat:
"U bent afgewezen voor een standaard aansluiting bij mijnaansluiting.nl. Bijvoorbeeld omdat de afstand van het netwerk tot uw huis langer is dan 25 meter of omdat u een aansluiting op een camping of recreatiepark wilt. Voor het aanvragen van een media- en communicatieaansluiting kunt u onderstaand formulier invullen"