Beantwoord

Internetverbinding valt regelmatig weg

  • 22 April 2019
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Mijn internet valt regelmatig uit dan werkt de TV niet meer mijn sonos apperatuur werkt dan niet ook de Toon valt uit . Ga dan mijn Experia box opnieuw opstarten maar na ongeveer 30 minuten bij het kijken naar Netflix valt hij weer uit en geeft de melding geen internet verbinding meer. Bij het luisteren naar Radio Utrecht is het ook steeds uit en aan . Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden.

met vriendelijke groeten

Evert van Eijk

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Ptcruisercabrio 23 April 2019, 13:17

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Ptcruisercabrio ,
Heb je de modem al eens een volledige fabrieksreset gegeven?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Ptcruisercabrio Dat is knap vervelend, natuurlijk. Hoe heb je het één en ander aangesloten? Is alles rechtstreeks bekabeld of maak je gebruik van wifi? Die volledige fabrieksreset kan inderdaad helpen. Hier lees je hoe je dat doet.

Ik kijk natuurlijk ook graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik heb alles terug gezet naar de fabrieksinstellingen en nu gaat het goed. Ik heb ook 5G voor de telefoons het werkt nu prima. Bedankt voor de adviezen.

Mvg E van Eijk

Reageer