Beantwoord

Internet

  • 21 October 2019
  • 3 reacties
  • 162 keer bekeken

Ik heb internet besteld, maar internet heeft niet slechts 30 sms ontvangen en dat is alles!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 October 2019, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @Problem internet, welkom bij ons op het forum. Je vraag is me niet helemaal duidelijk, klopt het dat je internet hebt besteld maar dat dit nog niet werkt? Wanneer heb je het precies besteld, wanneer zou het moeten werken?

Als je me dat kunt laten weten en jouw forumprofiel kunt aanvullen met je postcode en huisnummer zal ik jouw aanvraag er ook bij kunnen pakken. Ik hoor het graag van je. 

Reputatie 7

Hoi @Problem internet, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik de gegevens ook nog niet staan. Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag.

Hallo @Problem internet, welkom bij ons op het forum. Je vraag is me niet helemaal duidelijk, klopt het dat je internet hebt besteld maar dat dit nog niet werkt? Wanneer heb je het precies besteld, wanneer zou het moeten werken?

Als je me dat kunt laten weten en jouw forumprofiel kunt aanvullen met je postcode en huisnummer zal ik jouw aanvraag er ook bij kunnen pakken. Ik hoor het graag van je. 

Â