Beantwoord

Internet

  • 24 January 2020
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik wil internet en tv en vast bellen maar nu kwam ik bij bestellen en dan staat er dat ik een monteur nodig heb om het aan te sluiten. Ik dacht dat het zo eenvoudig is om het aan te sluiten. Of is er een reden voor?

Wij hebben pas een snelheidsverhoging gekregen van 19 naar 199 mb/s. Maar als ik mijn postcode invult is het wel raar dan krijg ik soms dat het maar 82 mb is kijk ik later dan is het weer 199 mb/s. Ik ben ook al naar de KPN winkel geweest en vinden het ook raar.  Ik heb postcode 4587BM misschien is er iemand die mij duidelijk kan geven.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 January 2020, 16:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@onliner 

Soms moet een monteur toch iets doen wat je beter aan de vakman kunt overlaten. 

Wat betreft je overigen vragen: 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Dan kan een moderator kijken naar jouw situatie. 

Hallo @onliner , als je een glasvezelaansluiting hebt, dan kan en mag alleen een KPN-monteur dat aansluiten en werkend opleveren.

Als je een xDSL-aansluiting hebt, heb je voor de hoogste snelheid ‘pairbonding’ nodig, ook dat kan en mag alleen een monteur met een geschikte kabel bij jou thuis aansluiten en een aanpassing in de centrale (kast) maken.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @onliner. Ik zie dat je al een antwoord hebt gekregen in een ander topic. Als je toch nog vragen hebt, dan kan je een reactie achterlaten in het andere topic. 

Reageer