Beantwoord

Internet afgesloten, nieuw abonnement aanvragen?

  • 21 September 2019
  • 5 reacties
  • 255 keer bekeken

Ik heb internet van kpn thuis, nog geen jaar. Nu ben ik de afgelopen 3 maanden in het buitenland geweest voor werk en heeft mijn huisgenoot 3 maandenlang mijn abonnement NIET betaald zoals was afgesproken. Ik kom dus gisteren thuis en mijn internet is afgesloten. Ik heb gebeld met KPN en ik moet 117 euro betalen en daarna kan ik eventueel alles opnieuw aanvragen.

Ik heb betaald via IDEAL vandaag. Wat is nu de volgende stap?

Moet ik echt alles opnieuw aanvragen? De modem is nog spiksplinternieuw, alle kabels zitten er nog. Moet er dalijk echt weer een monteur thuis komen met een nieuwe modem en gaan er weer 2 weken overheen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 September 2019, 09:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Ravenman, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Oh, dat is echt niet fijn thuiskomen! Ik begrijp dat je die hele rompslomp eigenlijk niet wil, maar eenmaal afgesloten is het voor ons lastig om dat abonnement te heractiveren met hetzelfde apparatuur. Op de een of andere manier kunnen onze systemen daar niet zo goed tegen.

Om het een en ander na te kijken, bijvoorbeeld wat er mogelijk is, heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer van KPN? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan kan ik je sneller helpen!
Dankjewel voor je hulp, Susan.
Ik heb mijn profiel aangepast.
Zou je willen kijken aub wat ik nu het beste kan doen?
Reputatie 7
Badge +21
@Ravenman, bedankt voor de gegevens! Ik heb even gekeken, en de opzegging is helemaal definitief. Dus het enige wat nu mogelijk is, is een geheel nieuw abonnement. Je kan hiervoor het beste even bellen met 0800-0402! Ze kunnen je gegevens die nog bij ons in het systeem staan gebruiken, dus als het goed is is dat zo geregeld.

Het enige wat dan even lastig is, is dat je zonder internet en televisie zit tot de aansluiting. We hebben voor sommige situaties noodpakketten (Digitenne tuner en internet modem), je kan bij het aanvragen ook navragen of je hier recht op hebt. Niet geschoten is altijd mis!

Reageer