Beantwoord

Internet afgesloten terwijl dat niet zou gebeuren

  • 4 January 2020
  • 7 reacties
  • 107 keer bekeken

Mijn internet is helaas afgesloten, op 20 december contact gehad dat de geplande overstap naar Ziggo niet door ging omdat de internetsnelheid bij hen nog lager was. De jongen aan de lijn beaamde dat alles bij het oude zou blijven. 
nu terug van vakantie blijkt het toch afgesloten. Ik met de klantenservice gebeld en die kan niks in het weekend. Wij werken vanuit huis dus kunnen internet niet missen.

er werd een spoedklacht aangemaakt maar het kan 72 uur duren eer er iemand contact opneemt. Dat is 24 uur te laat. Dit moet toch anders kunnen, het modem etc werkt.

 Weet iemand een snellere methode?

icon

Beste antwoord door Joep1965 4 January 2020, 19:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Ik ben bang dat ie er niet is. Hier reageert een medewerker doorgaans binnen 48 uur. Ga er maar van uit dat je echt wel een tijdje zonder verbinding zit. Ik denk dat er een hele nieuwe order moet worden ingeschoten en de leverstraat is best lang. Wellicht krijg je een noodpakket maar dat is behelpen. Als je fijne buren hebt maak dan een deal met ze en lift mee op hun wifi. Desnoods trek je een losse kabel en prik je die in hun modem. Heb ik ook weleens gedaan.  Het is niet de koninklijke weg maar beter iets dan niets toch. 

Jeetje dat klinkt echt heel slecht misschien toch maar wel overstappen dan. 😞

 

Badge +19

Overstappen zal niet veel uitmaken. Overal is er een levertijd. Het is niet zomaar ergens op een knop drukken om een verbinding te realiseren.

Reputatie 7
Badge +21

Verwijderd

 

Badge +19

@huistijger lees jij het topic nog een keer:wink:

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Petra1974, welkom! Dit is niet goed! Heb je inmiddels al op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het weer opgelost is. Mocht je nog wel hulp willen, laat het gerust weten.