Beantwoord

Internet alsnog behoorlijk traag met 4G sagemcom Modem.

  • 22 June 2019
  • 2 reacties
  • 269 keer bekeken

Hallo allemaal,

Een hele tijd terug hebben we de sagemcom 4G modem aangevraagd omdat wij in het buitengebied wonen en erg traag internet hebben. Een lange tijd heb ik geen problemen gehad en was mijn internet sneller geworden. Voor die 4G modem hadden we een internetsnelheid van gemiddeld 200 kb/s. Daarna hadden we gemiddeld 1mb/s. Nog steeds niet snel maar het is een verbetering.

Tegenwoordig, vooral als ik iets op Youtube of wat download, is het internet weer behoorlijk traag. Zo rond de 200-300kb/s. Het lijkt alsof de 4G modem vrij weinig doet.

Heel soms als ik iets download springt de internetsnelheid ineens naar 1-2mb/s. Daarna keldert hij weer terug naar 200kb/s. Erg instabiel terwijl er 2 ledjes van de 3 aanstaan op het 4G modem. Ik heb de modem en de experiabox v10 al vaker herstart maar helaas zonder resultaat.

Elk advies is welkom!
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 June 2019, 16:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Jordi, welkom op het forum! Wat vreemd dat je geen verschil merkt. Ik zal voor jou uitzoeken waar dit aan ligt. Als alle lampjes blauw branden dan is het 4G Modem gereed, is dat bij jou het geval? Heb je het 4G Modem al eens opnieuw opgestart en zijn alle kabel goed verbonden? Mocht een herstart van het 4G Modem het probleem niet verhelpen, laat dan je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het probleem verholpen is of dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer