Beantwoord

Internet Buitengebied

  • 8 February 2019
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Hoi,

Morgen ontvang ik via PostNL het modem voor aansluiting van KPN internet. Ik wil bij het activeren van het modem en daarmee het actief worden van mijn KPN Internet abonnement, gelijk gebruik kunnen maken van de gratis dienst internet voor het buitengebied.

Ik heb onze postcode en huisnummer gecheckt op https://www.kpn.com/thuis/internet-buitengebied.htm en daarop krijg ik de melding dat sneller internet buitengebied op onze locatie beschikbaar is.

Kan je aangeven hoe internet buitengebied kan worden aangevraagd en/ of geactiveerd? Is er een aanvullend modem nodig voor de 4G verbinding? Zo ja, krijg ik die automatisch geleverd of moet ik die aanvragen?

Alvast bedankt voor je reactie en hulp,

Groet, Jean-Paul
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 February 2019, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi Jean-Paul. Ik onderzoek graag de mogelijkheden voor jou.
Als het bestelbaar is krijg je inderdaad een extra router die je aansluit op de experiabox en waarmee je je xDSL signaal aanvult met 4G. Plaatsing van deze extra router is vaak belangrijk. Des te vrijer 'zicht' , des te beter het signaal in de regel.
Kun je jouw profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Dan kijk ik voor je.
Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat ze voldoende weet. Zo niet, laat het weten!