Beantwoord

Internet buitengebied aanvragen

  • 23 September 2019
  • 7 reacties
  • 115 keer bekeken

IK woon in het buitengebied en heb volgens de meting maximaal 20mb internet snelheid. Hoe kan ik hierbij de internet versnelling met 4G aanvragen? Ik heb er een keer een brief over gehad, maar die ben ik kwijt. En op de site is het niet te vinden.
icon

Beste antwoord door stefvzoo 25 September 2019, 11:53

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19
Wat zegt de site over de te behalen snelheid?https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Reputatie 7
En kijk ook of 4G buitengebied op jouw adres leverbaar is via deze pagina.
HOi. Ik heb max 20 mb en 4g buitengebied is leverbaar. Maar hoe moet ik het bestellen. Ik kan alleen mijn pakket uitbreiden met extra zenders, maar nergens kiezen voor 4g buitengebied toevoegen.
Badge +19
Bel de klantenservice 0800-0402. Dag en nacht gratis bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @stefvzoo Dat kan inderdaad via de telefonische klantenservice. Uiteraard kan ik je ook verder helpen. Als je dat laatste wilt: vul dan je KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo. Heb ondertussen via de telefonische helpdesk aangevraagd. Via de site werkt niet als je al een abonnement hebt blijkbaar. Maar bedankt voor de reacties.
Reputatie 7
Badge +20
Fijn dat het al gelukt is! Ik hoop dat je veel plezier gaat hebben van Sneller Internet Buitengebied.

Reageer