Beantwoord

Internet Buitengebied na pakketwijziging (Hussel)

  • 7 December 2019
  • 7 reacties
  • 211 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

van een redelijk werkend verbinding (20-30 mb) oude experiabox + huawei 4g modem (2 losse netwerken dus) verplicht overgestapt naar de husselvariant. 

 

4G modem schakelt niet bij. De speedtests op zowel het wifi netwerk van de v10 als ook de bedrade optie blijven steken op de 4mb van de Adsl lijn. 

De speedtest zou de input van het 4G modem toch moeten meenemen? Of schakelt 4G bij als er daadwerkelijk bandbreedte nodig is?

Heb welliswaar 1 streepje bereik op 4G  maar moet toch goed zijn voor paar MB  net als met de Huawei 

Mijn verbinding naar kantoor bijvoorbeeld was in oude situatie (direct op Huawei 4g wifi) flitsend, maar nu is t tobben op de 4mb van - blijbaar - alleen de ADSL

 

ik lees dat het 48 uur kan duren eer alles werkt maar medewerker zei in de chat dat het gelijk zou moeten werken?

 

Dit is geen verbetering zo!

tips en trucs zijn welkom!

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door hbiesheuvel69 7 December 2019, 21:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge

aanvulling: als ik het 4G modem kijk, zie ik dit bij “statistics” 

 

received: 5,13 MB

sent: 5,72 MB

 

lijkt mij redelijk weinig?

Reputatie 2
Badge

Sagemcom reset bleek de oplossing!

 

Badge +19

Het duurde bij mij ook wel even voor het werkte.  Nadat ik het voor elkaar kreeg om 2 streepjes ontvangst te hebben ging het goed. Het leek alsof het modem zich niet aan kon melden op het 4g netwerk met 1 streepje. 

Badge +19

Ok opgelost dus?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @hbiesheuvel69. Wat goed dat je het probleem d.m.v. een reset hebt kunnen verhelpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reputatie 2
Badge

Ok opgelost dus?

ja opgelost. Wellicht goed als de helpdesk in de ‘chat’ dit ook direct adviseren :-) Reset via restknop of inloggen Sagemcom en dan herstellen naar fabrieksinstellingen.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik zal het intern doorgeven, bedankt voor de terugkoppeling!:slight_smile:

Reageer