Er zijn meedere meldingen dat SIB niet z'n werk doet, ondanks goed ontvangst/zendcapaciteit van de Sagemcom 4G modem.
Het 4G gedeelte heeft van wat ik weet niet de hoogste priortiteit op een mast, dus als de belasting hoog is door ander mobiele gebruikers, blijft er weinig over voor jouw. Dat is althans mijn verklaring logisch gezine. Er kan ook wat anders aan de hand zijn.
Hoi @Marci . Wat vervelend dat je snelheid tegenvalt.
Is dit de constante snelheid of zit je er ook wel eens boven? Zou je voor mij via deze link willen meten? Meet je trouwens met een draadloos aangesloten apparaat of via een bekabelde computer? Helaas heeft wifi ook weer verlies en geeft bedraad een realistischer beeld over de snelheid.
Soms maakt de positie van het extra modem nogal verschil. Waar staat deze bij jou? En heb je eventueel de mogelijkheid om deze te verplaatsen? Zit er op jouw extra modem ook een mogelijkheid om antennes aan te sluiten? Een plekje bij het raam met zoveel mogelijk 'vrij zicht' is vaak het beste. Soms is het nuttig om beide apparaten nog even te herstarten. Laat je weten hoe het afloopt?
Hoi @Marci . Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Toeval wil dat er ook een storing was met buitengebied. Bij sommige klanten daalde de snelheid plotseling. Dit probleem is ondertussen opgelost. Ik hoop dat jij nu ook de juiste snelheid hebt. Als er toch nog iets mis is, laat het weten!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.