Beantwoord

Problemen met nieuwe aansluiting

  • 22 August 2019
  • 10 reacties
  • 195 keer bekeken

Maandag 19 augustus zou er een monteur langskomen om mijn internet aan te sluiten. Echter, door een fout in de planning was het misgelopen en was er geen monteur. De eerstvolgende mogelijk ligt op 2 september.
Vervolgens heb ik het zelf proberen aan te sluiten maar mijn Experiabox maakt geen connectie met de server van de KPN. Ik heb twee uur met de servicedesk gesproken maar die kon geen oplossing bieden. Een service monteur kon een oplossing bieden. die werd ingepland voor...…...2 september.
Echter, als noodoplossing kon ik een noodpakket krijgen welke ik 21 augustus kon ophalen in mijn woonplaats. Echter, er was geen pakketje voor mij. Ik heb natuurlijk gelijk gebeld en het bleek dat ik niet in aanmerking kom voor een noodpakket omdat het een tweede aansluiting op mijn naam betreft. En dan wordt het niet gezien als een verhuizing. na lang discussiëren over de waanzin van deze regel stelde de mevrouw aan de telefoon dat ik de monteur ook kon annuleren!!
Dus: fout op fout en dan zit je met je twee abonnementen op KPN twee weken zonder internet waar je gezien je werk afhankelijk van bent. Schandalig!!!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Rob Oosterom 26 August 2019, 18:14

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @Rob Oosterom Dat klinkt niet als de beste start bij ons en dat vind ik heel jammer om te lezen. Ik weet niet of ik iets kan betekenen en wat dat dan kan zijn, maar ik in elk geval graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Debakel=debacle, dit voor diegenen die niet weten wat er bedoeld wordt.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Rob Oosterom Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat je in elk geval duidelijkheid hebt gekregen over de situatie? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.
Beste Bart,

Nee, er is niets veranderd. Ik moet nog een week wachten op een monteur.
Ik had zaterdag nog een alleraardigste mevrouw aan de telefoon maar die zei dat de “ systemen” het niet toelieten om een noodpakket te sturen.
En ook niet als ik er voor wilde betalen.
Groet,

Rob Oosterom
Reputatie 7
Badge +20
Ok, duidelijk @Rob Oosterom Ik wil meekijken, maar dan heb ik wel je gegevens nodig. Wil je de eerder gevraagde zaken in je KPN Forum profiel vermelden?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Rob Oosterom Ik zie dat je de gegevens net hebt ingevuld. Op basis daarvan en wat er aan overige informatie in onze systemen staat over je situatie, heb ik gekeken wat ik kon doen. Het is mij wel gelukt om je van een noodpakket te voorzien. Andere collega's hebben overigens hard hun best gedaan, maar we nu grof gezegd wat extra gewicht in de schaal weten te leggen. Je zult een sms hebben gekregen over tijdstip en afhaallocatie.
Beste Bart,

ik kreeg al een bevestiging voor het noodpakket.
Dank je wel voor het regelen. Ik hoop dat het werkt. Nogmaals dank en ik neem aan dat de afspraak met de monteur blijft staan op 2 september.
Groet,

Groet,

Rob Oosterom
Reputatie 7
Badge +20
Fijn, @Rob Oosterom Daar ga ik ook levendig vanuit en ik hoop van harte dat je tot die tijd op deze manier bent geholpen.
Beste Bart,

Pakket is ontvangen en alles functioneert. Nu nog even een weekje wachten op de monteur. Dank voor zover.
Groet,

Rob Oosterom
Reputatie 7
Badge +20
Gelukkig, dat is mooi om te horen. Het wachten is elk geval een stuk draaglijker nu.

Reageer