Vervolgens heb ik het zelf proberen aan te sluiten maar mijn Experiabox maakt geen connectie met de server van de KPN. Ik heb twee uur met de servicedesk gesproken maar die kon geen oplossing bieden. Een service monteur kon een oplossing bieden. die werd ingepland voor...…...2 september.
Echter, als noodoplossing kon ik een noodpakket krijgen welke ik 21 augustus kon ophalen in mijn woonplaats. Echter, er was geen pakketje voor mij. Ik heb natuurlijk gelijk gebeld en het bleek dat ik niet in aanmerking kom voor een noodpakket omdat het een tweede aansluiting op mijn naam betreft. En dan wordt het niet gezien als een verhuizing. na lang discussiëren over de waanzin van deze regel stelde de mevrouw aan de telefoon dat ik de monteur ook kon annuleren!!
Dus: fout op fout en dan zit je met je twee abonnementen op KPN twee weken zonder internet waar je gezien je werk afhankelijk van bent. Schandalig!!!
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Rob Oosterom
Bekijk origineel