Beantwoord

Internet download is traag

  • 1 December 2019
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

ik heb een spel die ik online speel 

en merkt dat hij moeite heeft met het downloaden van zn bestanden 

moet er heel lang op wachten omdat de download 

niet sneller gaat ik heb maar 33 mb  en ze kunnen niks voor me doen

maar ik wilde overstappen maar dat gaat ook niet omdat ik aan de contract vast zit

weet iemand hoe hij mij verder kan helpen  wand die contract staat tot met mei 2020 

maar ik wordt van de de download snelheid nou al gek van 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 December 2019, 16:23

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Simon433 ,

33Mbit/s is een hele mooie waarde, dat zouden veel mede KPN-klanten graag willen hebben.

Voor een behoorlijke snelheid ben je mede afhankelijk van de server waar je het vandaan haalt, als die druk is, dus veel aanvragen heeft, moet die server zijn tijd verdelen tussen al die aanvragers en zoiets lijkt bij jou over te komen als een langzame snelheid.

Reputatie 7

Wat zegt deze site over wat haalbaar zou moeten zijn op jouw aansluiting?

Wat zegt deze site over wat haalbaar zou moeten zijn op jouw aansluiting?


Hallo @wjb , in zijn andere topic:

https://forum.kpn.com/internet-9/na-verhuizing-minder-mbit-s-483250

staat dat op zijn adres maximaal 31Mbit/s mogelijk is en dat haalt hij dus ruim zo te lezen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Simon433. Wat vervelend dat de maximale snelheid op jouw nieuwe adres niet voldoende is. Helaas kunnen wij deze snelheid niet verhogen, zoals mijn collega Bart al aangaf in het andere topic. In de bevestiging staat wat de maximale download snelheid (31 Mbit/s) is op het nieuwe adres. Je geeft zelf aan dat deze snelheid wordt gehaald. Verschillende collega's hebben al aangegeven dat we het contract niet kunnen aanpassen en helaas kan ik jou ook niet verder helpen.

Reageer