Beantwoord

Playstation cadeau nog niet ontvangen

  • 17 February 2019
  • 15 reacties
  • 184 keer bekeken

Beste KPN medewerker,
Ik heb bij u een contract afgesloten voor internet en tv. Op 2 januari kreeg ik ook bericht dat mijn kado, 1 x DualShock™4 PlayStation FC, binnen 4 weken naar mijn huisadres gestuurd zou worden. Helaas tot aan vandaag 17 februari, nog niets ontvangen.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Henkie60 8 May 2019, 18:37

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Henkie60, Het kan kloppen dat je het cadeau nog niet hebt ontvangen, de aflevering loopt niet zo soepel als zou moeten 😞 Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik erachter aan.
Is ingevuld. Hartelijk dank Marina.
Beste Marina,

Ik heb bij jullie een contract afgesloten voor internet en tv. Op 2 januari kreeg ik ook bericht dat mijn kado, 1 x DualShock4 PlayStation FC, binnen 4 weken naar mijn huisadres gestuurd zou worden. We spreken nu over 4 april 2019. Helaas tot aan vandaag nog niets ontvangen. Op 17 februari hadden wij hierover al gecommuniceerd,en kreeg ik als antwoord dat dit niet zo soepel liep, maar jullie je best deden dit snel in orde te maken. Had ik begrip voor. Maar begrip is kortstondig zoals nu blijkt.
Want het is jullie niet gelukt je aan de afspraken te houden, dus is het gerechtvaardigd als ik vraag wanneer dit artikel nou eens komt, want beloofd is beloofd, hou ik mijn kinderen en kleinkinderen voor.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Henkie60, Ik wil mijn excuses aanbieden voor het feit dat je geen reactie meer van mij hebt gehad. Je gegevens zijn doorgestuurd en ik heb nogmaals navraag gedaan. Als reactie kreeg ik de vraag of je al wel een vouchercode hebt ontvangen? Zo ja, zou je dan de code van de voucher willen toevoegen aan je forumprofiel bij opmerkingen? Ook als je de vouchercode niet hebt ontvangen zoeken we verder uit hoe het zit met jouw cadeau.
Sorry geen voucher ode Marina. Wel een bevestiging via de e-mail, dat ik hem zou krijgen. Onderwerp: Bevestiging van je KPN PlayStation cadeaus Van: KPN ServiceDesk Aan: "H. Vos" Cc:

Beste meneer Vos, Je hebt onderstaande keuze gemaakt:

1 x PlayStation Plus Hierbij ontvang jij jouw unieke activatiecode voor 12 maanden een gratis PlayStation abonnement: ]

1 x DualShock™4 PlayStation FC Binnen 4 weken ontvang je de controller op het door jou aangegeven adres: Mocht je nog niet mee gedaan hebben aan de winactie om kans te maken op een Playstation 4, dan kun je dit viadeze link alsnog doen. Doe dan iedere week mee met onze prijsvraag als je jouw kans om te winnen wilt vergroten Voor vragen over de activatie van het PlayStation Now abonnement, klik hier. Voor vragen over de activatie van het PlayStation Plus abonnement, klik hier. Voor verdere vragen over het cadeau kun je contact opnemen met de KPN ServiceDesk: https://tel:088-623 7006 (lokaal tarief). Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 19.00 uur. Met vriendelijke groet, KPN


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Henkie60, Ik ga weer achter je controller aan. De activatiecode voor het gratis Playstation abonnement werkte wel?
Beste Marina
Weet ik niet. Heb ik wel ontvangen, maar nog niet geactiveerd. Ga ervan uit dat die het gewoon doet. Wilden hem pas activeren als alles binnen was.
Reputatie 7
Badge +19
Dat is jammer @Henkie60, Voor klanten die een vouchercode hebben maar te laat waren met inleggen, zijn we helaas genoodzaakt om ons te beroepen op de op=op regel. Daar kan ik niets anders meer van maken. Hopelijk kan ik je snel een antwoord geven over de Playstation controller.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Henkie60, De controller wordt binnen 2 weken wordt opgestuurd. Laat je nog even weten wanneer je de controller binnen hebt?
Hoi Marina
Ik zal je op de hoogte houden,
met vriendelijke dank.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Henkie60, Heb je jouw controller al binnen?
Hoi Marina,
Nee ik heb de controller nog niet binnen.
Hoi Marina,
De controller is ontvangen. Bedankt voor je inzet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Henkie60, Gelukkig maar 🙂 Excuses voor het (hele) lange wachten. Ik wens je er in ieder geval heel veel plezier mee!
👍

Reageer