Vraag

Internet en tv besteld, maar heb Experia Box en 4G-versterker gekregen

  • 2 December 2021
  • 10 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar internet en tv van kpn.

Alleen heb ik internet en tv aangeklikt bij me bestelling.

En ik heb niks van een tv ontvanger ontvangen.

Ik heb alleen de experiabox ontvangen met 4g versterker.

Wanneer krijg ik de tv ontvanger?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Staat die tv wel in de bevestigingsmail?

Ga je 42,50 betalen of 52,50?

Is itv wel mogelijk op jouw adres? Aangezien je 4g buitengebied erbij krijgt geeft aan dat de snelheid over de koperkabel minder dan 30mb zal zijn. Minimaal iets van 12 a 14mb is nodig om stabiel itv te kinnen kijken.

 

ik ga 42.50 betalen staat er en ik zie niks van tv erbij staan.

Terwijl dit wel de bedoeling was.

En een andere provider heb wel glasvezel internet via kabel aansluiting... dus ik snap niet dat kpn achterloopt. met alleen een telefoonlijn.

Daarbij haal ik ook maar net 50mb, dus zag ik een goede mogelijkheid om kosten te besparen. 

maar nu lijkt het toch eerder een duurkoop te worden.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

ik ga 42.50 betalen staat er en ik zie niks van tv erbij staan.

€ 42,50 is de prijs voor alleen internet. TV kost 10 euro extra.

Terwijl dit wel de bedoeling was.

En een andere provider heb wel glasvezel internet via kabel aansluiting...

Welke provider is dit?

 

Reputatie 7
Badge +10

42,50 betekent dat je de tv dus niet meebesteld hebt. Of er is iets misgegaan. 

Zelf toevoegen via mijnKPN of even bellen, 0800 0402 om het na te vragen.

 

Andere provider wel glasvezel? Welke dan?

Via kabelaansluiting is geen glasvezel. Ziggo? Die heeft (nog) geen glasvezel. 

Heb je wel een glasvezelaansluiting in huis? Als KPN netwerk due heeft aangelegd, kan KPN daar ook over leveren.

Als een andere partij hem heeft aangelegd (Kabelnoord, Delta, Tmobile), dan grote kans van niet. Dan blijft de koperkabel voorlopig over.

 

 

 

Mijn huidige provider was Delta, maar omdat mijn ouders ook in een dorp wonen en daar wel goed bereik was.
Zag ik een ook mogelijkheid om over te stappen naar KPN, maar schijnbaar is 100 meter buiten een dorp al buitengebied.
Want we wonen echt niet midden in de polder, net aan de rand van het dorp.
En bij me ouders binnenkort ook glasvezelkabels van KPN, dus ik weet niet wat er mogelijk is om hier ook iets te doen in de straat?

Want bij mij ouders liggen ook kabels van Delta onder de grond voor internet.

Als u het tv en internet selecteert, moet u daarna per onderdeel aangeven wat u wel en niet wilt afnemen. Wat staat er precies in de bestelorder?

Als ik in MijnKPN en bij mijn abonnementsgegevens is alles leeg.
Zolang ik geen postcode moet invoeren op de hoofdpage van KPN, dan kan kan ik gewoon internet en tv selecteren.
Zodra ik een postcode invoer, valt tv helemaal weg.

 

Reputatie 7
Badge +10

Als ik in MijnKPN en bij mijn abonnementsgegevens is alles leeg.
Zolang ik geen postcode moet invoeren op de hoofdpage van KPN, dan kan kan ik gewoon internet en tv selecteren.
Zodra ik een postcode invoer, valt tv helemaal weg.

 

 

Ik vermoed toch dat snelheids/4g buitengebied verhaal.  Er is een ondergrens waarin je geen itv werkend kan krijgen en dus ook niet bestellen.

Hoe snel is je internet bekabeld?

U kunt wel Digitenne nemen maar daar zitten wel beperkingen aan.

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @danny19887!

Ik wil graag eens voor je kijken hoe het zit, ik vermoed wel dat het is zoals al aangegeven, als de snelheid die wij kunnen leveren onder een bepaalde grens zit kan er geen televisie worden besteld. En waar mogelijk leveren wij een 4G buitengebied modem erbij om de internetsnelheid te boosten via het 4G netwerk (deze extra snelheid is niet bruikbaar voor interactieve televisie)
Als je voor mij jouw forumprofiel zou kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb om het uit te zoeken voor je? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik aan de slag kan?