Beantwoord

Internet en tv vallen soms weg

  • 28 March 2019
  • 6 reacties
  • 141 keer bekeken

Hallo
Ik heb kpnglasvezel in huis. Heb daar draadloos internet
De tv in de slaapkamer valt zo nu en dan weg.Zwak internet dus, hoe los ik dat op? Dank alvast.

Groet
Paul

Admin: eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 March 2019, 21:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @polleke, welkom terug! Ik ga er voorzichtig vanuit dat de slaapkamer op de eerste verdieping is en de Experiabox op de begane grond staat? Heb je de wifi tuner al eens doorlopen? Daarmee kan je door je huis lopen om te checken hoe het ervoor staat en afhankelijk van de snelheid bieden we bijvoorbeeld gratis of betaalde Experia Wifi's of een monteur.

Hoe is het met de bekabelde snelheid? Is die wel in orde?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me weten?

Ho Maria

dit is heel lang geleden. Storing is er nog steeds. Ga nog wat proberen.

 

groet

polleke

Hallo @polleke

KPN heeft ooit voor de schitterende term “draadloos” gekozen. Zal niet de laatste keer dat ze weer een nieuw woord uitvinden wat niet aangeeft wat het is. “Draadloos” bij KPN betekent via een stroomdraad.

Heb je dat of heb je echt iets (meestal Wifi) dat draadloos door de lucht wordt getransporteerd (lijkt me niet want dat kon KPN 3 jaar geleden niet met TV). 

Als je KPN draadloos hebt, probeer het dan te vervangen door een vaste kabel. Er komen steeds meer apparaten bij, die het dataverkeer over een stroomkabel gaan verstoren. 

Is best een mooie uitvinding, maar het had in het laboratorium moeten blijven.,  
 

PS @Marcia_ de link die je hebt gezet leidt terug naar dit afgeleide artikel, is best handig geweest om de historie te zien. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @polleke, welkom terug! Ik schaar mij achter het advies van Dommeke. Jij gebruikt nu waarschijnlijk een draadloze verbindingsset? Als je de mogelijkheid hebt om een kabel te trekken, dan is dat écht aan te raden. Mocht je dit niet kunnen/willen: welke DVS gebruik jij dan? En heb je al eens via de Devolo cockpit gekeken of het daar beter mee gaat?

 

PS @Marcia_ de link die je hebt gezet leidt terug naar dit afgeleide artikel, is best handig geweest om de historie te zien. 

@dommeke wat bedoel jij hiermee? Die oorspronkelijke van 2019? Daar stond verder niets in wat hier relevant voor geweest zou zijn.

 

 

PS @Marcia_ de link die je hebt gezet leidt terug naar dit afgeleide artikel, is best handig geweest om de historie te zien. 

@dommeke wat bedoel jij hiermee? Die oorspronkelijke van 2019? Daar stond verder niets in wat hier relevant voor geweest zou zijn.

Beste @Marcia_  Kon ik niet zien 😂