Beantwoord

Internet en wifi

  • 26 August 2019
  • 6 reacties
  • 167 keer bekeken

Hoi. Ik heb al een paar weken dat regelmatig WiFi en internet wegvalt tijdens het tv kijken. Het begint met dat het geluid gaat stotteren en dan na een minuutje valt alles stil. Het lampje op het midum van internet wordt oranje en WiFi rood. Dat alles duurt dan ca 5 min en dan komt het weer terug. Dit gebeurd een paar x per avond. Ik heb alle kabels al een paar x eruit gehad en opnieuw terug geplaatst. Modem uit en weer aan. En nu weet ik het ff niet meer.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 August 2019, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19
Hebben de lampjes op het modem altijd die kleuren?
Nee. Normaal zijn ze alle 4 groen.
Badge +19
Is dit tijdelijk? Is je tv ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen?Wat is je snelheid als je bekabeld meet? Wat zegt deze site over de snelheid die haalbaar zou moeten zijn?https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Dat weet ik toch niet allemaal. Ben maar een gewone meid geen internet expert oid.
Hoi @Liweda . Da's beslist niet goed en ik wil het graag samen met je oplossen.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik als eerste die lijn doormeten.
Verder ben ik geïnteresseerd in hoe het modem is aangesloten. Is dat één kabeltje naar het hoofdaansluitpunt? Of zit er misschien nog een kastje tussen?
Het gaat om het kabeltje dat naar DSL gaat(grijs) . Hoe lang is dat kabeltje?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden!