Beantwoord

Internet experiabox v10 valt aantal keer per dag uit

  • 10 February 2020
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Van experiabox v10 valt een aantal keer per dag internet uit. Zowel bekabeld als wifi. Alle groene lampjes die moeten branden, branden dan wel. Een harde reset van de experiabox door mijzelf of via de KPN website biedt geen uitkomst. Waarbij gisteren via de site de instellingen van de experiabox niet kon worden uitgelezen. De tv verbinding blijft het dan wel goed doen. Dit vreemde verschijnsel doet zich sinds een aantal weken voor. Heb overigens glasvezel. Zojuist contact gehad met een kpn medewerker die alles heeft doorgemeten en niks vreemds heeft geconstateerd. Dat klopt, want op dat moment had ik ook geen probleem. Logisch toch? Moest maar contact opnemen als het probleem zich voordeed. Toen ik aangaf dat ik het gevoel had, niet te worden geloofd en mijn voorstel was om de experia box te vervangen werd de chat abrupt verbroken. Niet echt klantvriendelijk. Heeft iemand een oplossing? 

icon

Beste antwoord door JerryB 12 February 2020, 19:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @JerryB, welkom terug! Jammer om te lezen dat het contact met ons zo stroef verloopt, dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Heb je het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gemaakt? En heb je daarnaast al eens gekeken of de kabel tussen de Experia Box en het glasvezelkastje goed en stevig erin zit aan beide kanten? 

Hoi Marcia, gisteravond heb ik telefonisch contact gehad. Alles geprobeerd wat je hierboven hebt beschreven. Inmiddels vandaag een nieuwe experiabox ontvangen om te kijken of het probleem nu verholpen is. Tot nu toe gaat het goed.  Gisteravond prima geholpen aan de telefoon, dat mag ook worden gezegd.

Reputatie 7
Badge +30

Dat is in ieder geval goed nieuws! Hopelijk is het nu gewoon opgelost. Als we nog wel iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden!