Beantwoord

Internet in quarantaine na misbruik

  • 9 March 2019
  • 23 reacties
  • 441 keer bekeken

Hoi.
Gisteren is mijn internetverbinding in quarantaine gezet door het abuse team.
We hebben toen alle instructies opgevolgd.
Ons internet lijkt nu nog steeds in quarantaine te staan. Ik zou graag weer gebruik kunnen maken van mijn verbinding.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 March 2019, 19:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Heb je abuse op de hoogte gesteld van het feit dat je alle instructies gevolgd hebt?
Als het goed is hebben ze je ook gevraagd om daarover een mailtje te sturen.
Ja. Heb hier naar het scannen van de laptop meteen op gereageerd en meegestuurd waar om gevraagd werd
Reputatie 7
Dan zou abuse die quarantaine eigenlijk per direct hebben moeten opheffen.
Tenzij ze opnieuw / nog steeds misbruik constateren.
Stuur er nog eens een mailtje achteraan.
Ondertussen contact gehad met kpn en het abuseteam is niet aanwezig dus er kan niks gedaan worden.🤔
Reputatie 7
Ik heb zo'n hekel aan een negen tot vijf mentaliteit.
De wereld draait gewoon door tussen vrijdag 17:00u en maandag 09:00u en dat betekent dat de abonnee mijns inziens ook in die periode geholpen zou moeten kunnen worden door het abuse team.
Hoe denk jij hierover @Dennis ABD?
Inderdaad. Je zou zelfs zeggen dat juist zo'n abuseteam 24/7 bereikbaar zou moeten zijn maar helaas. Nu een weekend zonder internetdiensten. Geen netflix videoland enz.
Reputatie 7
Inderdaad. Je zou zelfs zeggen dat juist zo'n abuseteam 24/7 bereikbaar zou moeten zijn maar helaas. Nu een weekend zonder internetdiensten. Geen netflix videoland enz.
En ook geen finale van "Wie is de mol", of kan je nog wel televisie kijken?
Ja dat gelukkig nog wel!
Je hebt Videoland dus via de website en niet via de tv-ontvanger van KPN, begrijp ik.
En werkt Netflix dan ook niet via de tv-ontvanger nu??
Beiden werken nu niet via de ontvanger.
Reputatie 7
Beiden werken nu niet via de ontvanger.
Dat is ook wel logisch want de content van Netflix en Videoland wordt gewoon via Internet bij de betreffende servers opgehaald en het is jouw Internetaansluiting die in quarantaine staat.
Klopt helemaal. Het is wachten tot kpn verder gaat helpen. Nu al meer dan 24 uur geen internet. Slechte zaak als ik eerlijk moet zijn.
Reputatie 7
Ik snap ook niet waarom er nog niemand van KPN op dit topic gereageerd heeft. 😞
Daar sta ik ook van te kijken inderdaad. Beetje jammer dit.
Reputatie 7
Badge +30
Ik snap ook niet waarom er nog niemand van KPN op dit topic gereageerd heeft. 😞

Omdat er vandaag maar twee van ons aanwezig zijn/waren. Welkom, Fabian, op het forum! Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk weer hersteld wilt hebben. Mails naar Abuse worden binnen 24 uur beantwoord (binnen kantoortijden binnen 2 uur). Echter, bij quarantaine kun je jezelf meestal weer deblokkeren. Dit doe je door, op het formulier dat je invult nadat je de instructies hebt uitgevoerd, een vinkje te zetten in het speciale vakje. Heb je dat ook gedaan? Zo niet, vul het contactformulier nog een keer in, en doe dat alsnog.

Als dat niet helpt, of het vakje is er niet, dan is er helaas niets anders te doen dan afwachten tot Abuse contact met je opneemt. De klantenservice, forummoderators inbegrepen, kunnen hier niets aan doen.

Meer informatie over Abuse blokkades en wat te doen vind je hier.
Hoi.

Ik ben in heel de instructies geen contactformulier tegengekomen. Ik heb zoals beschreven in de mail mijn logbestanden verstuurd. Ondertussen al 36 uur geen internet helaas. Kan ke mij zeggen hoe ik bij het contactformulier kan komen.
Reputatie 7
Als het goed is staat er op de quarantainepagina een link naar dat contactformulier.

Zie https://www.kpn.com/faq/13873
En dit zou ik in mijn browser moeten zien?
Eindelijk de pagina gevonden! Formulier ingevuld en weer internet. Alleen jammer dat ik 3 personen van de klantenservice heb gesproken en er niemand mij hierop heeft kunnen wijzen.

Bedankt allemaal voor jullie hulp!
Reputatie 7
Blij te lezen dat je in ieder gaval weer Internet hebt.
Ja inderdaad. Super blij weer. Kan echt niet meer zonder tegenwoordig. Bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn om te horen dat je het formulier hebt gevonden en weer gedeblokkeerd bent, Fabian!
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb zo'n hekel aan een negen tot vijf mentaliteit.
De wereld draait gewoon door tussen vrijdag 17:00u en maandag 09:00u en dat betekent dat de abonnee mijns inziens ook in die periode geholpen zou moeten kunnen worden door het abuse team.
Het denk jij hierover @Dennis ABD?


We zijn maar een klein team en verdienen ook wel eens vrij, vandaar ook het contact formulier. Helaas gaat dat in sommige gevallen wel eens fout en word niet weer gegeven. Meestal (maar niet altijd) bij niet standaard configuraties. Dit heeft uiteraard onze aandacht maar is wat complexer om op te lossen dan het lijkt.