Beantwoord

Internet is niet stabiel, trage verbinding

  • 16 October 2019
  • 6 reacties
  • 202 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +5
  • Slimmerik
  • 208 reacties

wij hebben thuis al geen geweldige downloadsnelheid van max 20MBps, maar deze valt ook geregeld terug naar 2MBps. we hebben een V10 van KPN met 2 Unify accespoints.

is er een oplossing c.q. oorzaak voor dit probleem, of wordt er binnenkort iets gedaan aan de infra?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 October 2019, 18:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi RPD. 

Ik kijk graag voor je na wat ik precies kan zien op je adres. Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb mn profiel aangepast

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik zie dat er op dit adres wel meer haalbaar zou kunnen zijn met bonding. Ik vermoed dat dit echter nooit bij jou binnen gereed is gemaakt. Ben je vandaag telefonisch bereikbaar? Ik zal hier een monteur voor moeten inplannen namelijk. 

Reputatie 4
Badge +5

Ik ben vanavond niet telefonisch beschikbaar maar morgen na 12 en maandag tm vrijdag wel

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben vanavond niet telefonisch beschikbaar maar morgen na 12 en maandag tm vrijdag wel

Toevallig ben ik morgen ook even bezig in de middag. Ik neem dan contact met je op. :) 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi RPD, iets later dan de middag maar zojuist geprobeerd je te bereiken. Helaas niet gelukt. Neem anders contact et ons op op 0800 0402 voor het inplannen van een monteur. Geef daarbij aan dat je te weinig snelheid haalt als het om bekabeld internet gaat. :)Â