Beantwoord

Internet is traag, oud modem?

  • 26 September 2019
  • 5 reacties
  • 287 keer bekeken

Heb al heel lang hetzelfde modem en Internet is traag.
Wanneer verstrekt KPN een nieuw up to date modem ?

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 September 2019, 17:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19
Welke experiabox heb je nu?
Hoe kan ik dat zien ?
Badge +19
Eergens zal een typenummer staan. Je kan er ook een foto van maken en hier plaatsen.
Reputatie 7
Hoi @Gildelaan, welkom op het forum. Dat het internet traag is is niet prettig natuurlijk. Dat hoeft niet per se aan de Experia Box zelf te liggen, het kan ook aan bekabeling in of naar huis liggen. Hoe gebruik je de internetverbinding, is dat draadloos of met een kabel naar jouw computer? Als het draadloos is, kan de WiFi tuner op onze website volgen, dan wordt dat netwerk zo optimaal mogelijk ingesteld.
Als het met een kabel is, ben ik heel benieuwd wat de snelheid is die je haalt, zou je daarvoor een speedtest kunnen doen en het resultaat hier met ons delen?
Kan je daarnaast ook je postcode en huisnummer op je forumprofiel invullen? Dan kan ik ook met je meekijken naar de verbinding. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hoi @Gildelaan, ik heb nog geen reactie gezien. Als ik hierin nog met je mee kan kijken kan je de gevraagde gegevens nog op je profiel invullen, dan kan ik met je meekijken.