Beantwoord

Internet kpn fon

  • 18 October 2019
  • 6 reacties
  • 139 keer bekeken

Is het mogelijk met een Digitenne account in te loggen op KPN fon

Ā 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 October 2019, 07:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Nee.

Ā 

Als je alleen een apart Digitenne-abonnement hebt van 17Ā euro per maand, dan heb je geen internetmogelijkheden.Ā 
Ā 

Wel natuurlijk als je daarnaast ook nog internet afneemt van KPN. Maar dan kom je op basis van dat abonnement in aanmerking voor KPN-FON.Ā 
Ā 

Best logisch eigenlijk. Want anders zou je met alleen een Digitenne-abonnement Ā gebruik kunnen maken van KPN-FON van de buren en ben je voor 17 euro in de maand van alle gemakken voorzien.Ā 
Ā 

Dat is haast te mooi om waar te zijn.Ā 

Ja maar ik heb drie abonnementen ik betaal Ā ā‚¬27 Ā perĀ maand

dat is eigenlijk weer te duur om waar te zijn.

Reputatie 7
Badge +28

Dat ben ik wat betreft de kosten voor alleen Digitenne met jou eens.Ā 

Maar ik betaal zelf voor internet een stuk meer: 42,50 per maand is het goedkoopste abonnement bij KPN voor internet-only. En dan heb je wel de mogelijkheid om KPN-FON aan te zetten.Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Dag Peter, welkom op het forum.Ā 

Noordzee let dit goed uit. KPN Fon krijg je erbij als je ook internet bij ons afneemt. Heb je toevallig een mobiel abonnement bij ons? Dan krijg je dat namelijk ook.Ā 

Toch zit ik er zelf aan te denken om het op te zeggen ivm kwaliteit ontvangst.

B.v.mĀ weersomstandigheden Ā vriest het beeld zo vaak vast,dat ik me er erg aan erg.

ook nadat ik weer opnieuw de zenders laat zoeken.

wel jammer.groetĀ 

Ā 

Reputatie 7
Badge +28

Ben je al eens teruggegaan naar de fabrieksinstellingen?

En daarna zenders zoeken via de optie uitgebreid Ā zenders zoeken.Ā 
Ā 

Wat voor type antenne gebruik je nu?

Stast de antenne binnen of buiten?Ā