Beantwoord

Internet lampje blijft rood, service lamp oranje en op glasvezelkast brand geen lampje bij “glas”

  • 27 December 2019
  • 4 reacties
  • 435 keer bekeken

Internet lampje blijft rood, service lamp oranje en op glasvezelkast brand geen lampje bij “glas”.

 

Alle kabels al eruit gehaald en weer terug gezet. Beide kastjes opnieuw opgestart. Herstel knop geprobeerd. Online check geeft steeds een foutmelding. Telefonisch krijg ik niemand aan de lijn… mag hopen dat dit helpt, zit al 3 dagen zonder internet/tv en dat met 3 kleine kinderen in huis.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 January 2020, 18:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @BirgitN. Wat vervelend dat je nu al 3 dagen in de kerstvakantie zonder Internet en TV zit. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen.

@Vikash bedankt voor je reactie, heb het direct ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het gelijk voor je uitgezocht en meet dat er geen signaal op het glasvezel aansluitpunt is gedetecteerd. Wil je het glasvezel aansluitpunt (FTU/NT) spanningsloos maken voor minimaal 2 minuten. Zet de spanning weer op het Glasvezelaansluitpunt (FTU/NT) en wacht totdat alle lampjes weer correct branden. Als het lampje nog steeds niet gaat branden, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal dan een afspraak met een storingsmonteur inplannen. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het gelijk voor je uitgezocht en meet dat er geen signaal op het glasvezel aansluitpunt is gedetecteerd. Wil je het glasvezel aansluitpunt (FTU/NT) spanningsloos maken voor minimaal 2 minuten. Zet de spanning weer op het Glasvezelaansluitpunt (FTU/NT) en wacht totdat alle lampjes weer correct branden. Als het lampje nog steeds niet gaat branden, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal dan een afspraak met een storingsmonteur inplannen. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord @BirgitN. Kan je inmiddels weer gebruik maken van onze diensten? Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Reageer