Beantwoord

internet middelburg Centrum

  • 6 September 2019
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Hallo,

ik wil een internet only abonnement afsluiten maar ik zag op fourstack dat er op 30-8 een update zijn van het netwerk en volgens KPN NetwerkNL zou het ook doorgevoerd moeten zijn. Maar op fourstack staat nog steeds 30-8 en dan kan ik maar een snelheid krijgen van max 70mb/s en dat vind ik te weinig..
Enig idee wanneer ik en of ik gebruik kan maken van VVDSL met pair bonding voor een beetje redelijk snelheid ? Of is die 70 de nieuwe snelheid :(


Alvast bedankt...
icon

Beste antwoord door Joran 8 September 2019, 17:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Mrm3th, welkom terug! Als de upgrade nog bij "geplande upgrades" staat zal het nog niet helemaal afgerond zijn. Misschien is KPNNetwerkNL al klaar maar moeten de providers vervolgens nog verbindingen hierop aansluiten of overzetten. Ik ga kijken of ik meer informatie kan vinden. Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Top.. als je meer informatie hebt dan graag.. ik wacht je antwoord af. Bedankt in ieder geval 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Misschien dat het nét is aangepast maar ik zie nu november op Fourstack. Dan gaat de snelheid wel flink omhoog naar 200Mb 🙂

Reageer