Beantwoord

Internet Modem defect

• 7 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 11196 keer bekeken

Beste KPN,

Onze internet modem (KPN experia box ZTE) is kapot. Hoe kan ik aan een nieuwe komen. Aangezien we voor de televisie en internet een internet verbinding nodig hebben.

Power werkt niet meer, alleen het voice lampje brand, maar we hebben geen voip, of bellen. Van alles geprobeerd, andere 15 V adapter, ander stopcontact; ik denk dat de ZTE het na 3 jaar helaas begeven heeft.

Ik heb al gebeld met de helpdesk, maar werd steeds in de wacht gezet (zeer irritant en helaas nog steeds een probleem) en hoor toch na half uurtje helemaal niks. Dus ik heb opgehangen en mijn oude modem met een 12 meter lange kabel naar zolder gelegd en hoop op deze manier snel geholpen te worden, zodat we ook weer TV kunne kijken.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Jochem1979 7 augustus 2012, 12:20

Werkt een harde reset ook niet?

Naast de WAN poort zit een knopje/gaatje om de EB een harde reset te geven.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Beste GerbenZanting,

Wat vervelend dat de Experia Box het begeven heeft. Het is logisch dat u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar in huis heeft zodat u weer gebruik kan maken van televisie, internet en telefonie.

Graag stuur ik u een nieuwe Experia Box op. Kunt u in een privébericht uw postcode, huisnummer en de naam van de contractant vermelden?

Dan pak ik het zo spoedig mogelijk voor u op.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reputatie 1
Badge +1
Werkt een harde reset ook niet?

Naast de WAN poort zit een knopje/gaatje om de EB een harde reset te geven.

Reageer