Beantwoord

Internet niet geleverd op verhuisdatum

  • 23 December 2019
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Badge

Beste kpn,

Ik ben vandaag verhuist en mijn internet zou mee verhuizen. Dit was zelfs via de mail bevestigd "geen zorgen wij zijn voor je bezig". Helaas moest ik mij wel zorgen maken.

Op dit moment 23:04 pm heb ik nog geen internet dat geld dat er dus niet geleverd word. 

Ik had al gebeld en alles stond wel in het systeem, maar wat ik niet snap is hoe er duidelijk afspraken en beloftes gemaakt worden (levering op nieuwe adres van vandaag) maar dat dit niet gebeurt. Als er morgen geen aansluiting komt dan sta ik dus de hele kerst zonder. 

Als ik zou besluiten gewoon twee dagen geen internet te willen en dus niet daarvoor wil betalen dan kan dat niet, maar jullie kunnen wel kiezen om niet te leveren. 

Ik hoor graag hoe er voor de kerst een oplossing is en hoe ik deze dag de kosten terug kan krijgen. 

Mvg,

Erik

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 December 2019, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Erik4405, welkom! Dit is niet bepaald een goede start in je nieuwe huis voor wat betreft KPN.. Is er inmiddels al meer duidelijk? Zo niet, wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. Als alles werkt, dan kijken we naar een compensatie, dat is geen enkel probleem. 

Badge

Beste @Marcia_ , 

vanochtend ben ik gebeld door kpn, die aangaf dat alles al op 16december gereed stond maar door een ict storing had ik geen bericht gekregen. Het verbaasde hem dat het niet werkte. 

Er is toen een monteur ingeboekt (voor 30dec) kon niet eerder. Alleen wonder boven wonder was mijn internet spontaan werkend (nog geen half uur na het belletje). 
 

Nu staat er een monteur geboekt die moet afgezegd worden, en ik vraag mij oprecht af hoe waar het verhaal is vanuit kpn. Ik had er echt wel begrip voor gehad als er gister onverhoopt niet toegekomen waren aan de aansluiting gereed te maken. Maar er word niets gecommuniceerd, als je al dingen vraagt dan ligt het niet aan kpn en wonder boven wonder zonder dat iemand wat doet gaat magisch de internet verbinding werken (als dat zo is moet je er patent op aanvragen ;) ). Scheelt een hele hoop kosten voor monteurs als het internet zichzelf aansluit.
 

Zou je de monteur kunnen annuleren die nu gepland staat en zou je kunnen kijken of wij aanspraak maken op een compensatie?
Het mag ook samen met contract verlenging (6 maandjes korting en dan weer jaar contract, dat kon namelijk niet eerder ivm de ingeplande verhuizing). Eerlijk is eerlijk als het internet eenmaal werkt is het prima :p 

Ik heb adres ingevuld in profiel, dus je kunt mij ook bellen om te overleggen. 

Mvg,

Erik

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb werkelijk geen idee wat er nu precies gebeurd is, om eerlijk te zijn. Doordat de monteur nu op de 30e staat, kan ik de eerdere data niet meer zien en dus niet bevestigen of het klopt wat er gezegd is. Daar ga ik dan maar even vanuit ;-). 

 

Voor wat betreft de monteur: die annuleer ik. Een contractverlenging doen we niet (meer) voor vaste diensten, dus ik kan je niet aan korting helpen. Wel kan ik je een vergoeding toewijzen. We houden in dat geval 1/30 deel per dag aan, dus dat is zeg maar 1,50 euro. Die wordt dan op de volgende factuur in mindering gebracht. 

 

As ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?

Badge

Okay @Marcia_ , bedankt. Ik zal na de kerst even met kpn bellen hoe dat zit met het contract of ik dan mogelijk hem kan opzeggen en opnieuw kan aansluiten of dat het makkelijk is om van provider te hoppen voor jaarlijkse korting ;) 
Ik zie de compensatie dan wel op mijn volgende afrekening. In elk geval bedankt voor de antwoorden en medewerking. 
Mvg,

Erik de Kruijff

Reputatie 7
Badge +30

Yes, helemaal goed! Dan kan je inderdaad het beste even bellen. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten.