Beantwoord

Internet niet stabiel

  • 26 July 2020
  • 12 reacties
  • 1139 keer bekeken

Wij hebben nu sinds een aantal dagen internet via kpn, alleen is het niet constant even stabiel.

Als ik via mijn mobiele telefoon op internet zit dan valt dit met regelmaat weg. Ik zie dan wel dat de verbinding met het modem goed werkt, dus ik denk dat in dat geval het modem geen goede verbinding maakt met het internet. De verbinding lijkt zich dan wel weer uit zichzelf te herstlellen

Dit gebeurt ook met de telefoon van mijn partner. 

 

Weet iemand wat de oorzaak  en oplossing hiervan zou kunnen zijn

icon

Beste antwoord door Joep1965 26 July 2020, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Welk modem heeft u en gebruikt u iets van Wi-Fi versterkers?

We gebruiken een experia v10 en hierop is de superwifi aangesloten

Badge +19

Is het lampje wireless op de v10 uit? En werkt het bekabeld wel goed?

Youtube ed doet het goed op tv. Maar komt dat ook niet omdat er hierbij een buffer wordt opgebouwd waardoor je het niet merkt als internet instabiel is.

Zal volgende keer als probleem.er is eens naar lampjes op modem kijken

Badge +19

Sowieso moet bij het gebruik van super Wi-Fi het lampje wireless permanent uit zijn. Dus nu kijken of later maakt niet uit. Nog even voor de zekerheid...je gebruikt nergens draadloze verbinding sets?

Wireless is constant uit. Maar zou kunnen kijken wat het lampje van internet doet als het instabiel is?

Vind het lampje trouwens wel raar knipperen

Badge +19

Welk lampje knippert er raar?

Van internet maar lees net dat dit wel normaal is

Badge +19

Nog even alles op een rijtje; u heeft de v10 en 2 super wifi's waarvan er 1 bekabeld is aangesloten aan de experiabox de 2de staat ergens anders. Klopt het zo? 

Ja klopt

Badge +19

Welke snelheid haal je bekabeld en welke via Wi-Fi? Heeft u glasvezel of koper? Ik stel al die vragen om een beeld te krijgen want tot nu toe klopt alles qua aansluiting. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @jelleenmargreet, inmiddels zijn een paar dagen verstreken: hoe staat het er nu voor? Zou je de laatste vragen van Joep1965 nog willen beantwoorden? We helpen je graag verder.Â