Beantwoord

internet nog niet aangesloten en toch al factuur?

  • 14 January 2019
  • 10 reacties
  • 144 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
nieuwbouwwoning geen electra na 6 maanden ik heb de kabel laten aansluiten vanaf de straat naar de meterkast. Ik had aangegeven dat de woning nog geen stroom heeft en dat het abonnement dan nog niet ingaat. Dat was akkoord pas als de monteur langszou komen zou ik pas moeten betalen. Nu is er nog steeds geen stroom/meterkast en is de monteur ook niet geweest toch schrijft kpn iedere maand het bedrag af van de rekening. weet iemand wat ik kan doen , vorige week contatc gehad eer zou een monteur gestuurd worden en de internet zou op de bouw aansluiting aangesloten worden . Nu hoor ik niets meer iemand een idee
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 January 2019, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi hkm! Welkom op het forum!
Dat is een vervelende start, op deze manier. Ik wil graag met je meekijken. Kun je je profiel aanvullen met de gegevens van het nieuwe adres en mij een seintje geven?
heb het aangevuld Erwin
Oei. Dit is een apart verhaal, hkm. Zo te zien is er in mei al een modem koppeling geweest. Dat is natuurlijk vreemd als jij aangeeft dat er helemaal geen stroom in het pand is. Ik heb er geen verklaring voor maar toen ik het modem wilde uitmeten lukte dat ook niet dus hier moeten we wat mee.
Een installatiemonteur kan niet meer. Aangezien het aan onze kant lijkt alsof alles al een half jaar actief is. Het signaal is ook volledig geleverd geeft mijn systeem aan. Als jij daar een modem hebt staan en die sluit je aan dan zou het eigenlijk direct moeten gaan werken. Kun je dat eens proberen? Ik denk dat het raadzaam is om alles eerst aan de praat te krijgen. Zit er een KPN aansluitpunt in de woning? Als dat niet lukt kan ik hiervoor een storingsmonteur aansturen maar het mooiste zou zijn als je zelf eerst een poging waagt.
Daarna moeten we eens goed uitzoeken hoe het nou kan dat het abonnement al een half jaar geleden is gaan lopen.
Erwin , er is nog geen meterkast er zijn slechts 2 stekkerdoosjes in de meterkast tijdelijk aangesloten vanaf electrameter , meterkast is gereed half februari net als de domotica kast . ik weet niet waar ik de kpn box moet plaatsen en aansluiten, de aannemer gebruikt deze 2 doosjes en haalt dan stekker eruit wat er dan inzit er is nog geen aparte groep laats staan groepen ingedeeld . De kpn monteur die zou komen zou hem apart aansluiten en plaatsen op de geschikte plek . De electricien maakt een aparte aansluiting voor de kpn box . snap je het nog ?
Ik zie helaas maar één logtekst. Daarin staat dat de collega heeft aangegeven geen installatiemonteur te kunnen sturen. Dus dit gaat op deze manier niet zoals het hoort. Ik hoop dat ik wel wat voor je kan betekenen maar dat hangt ook van jouw wensen (en de mogelijkheden ter plekke af). Zoals aangegeven kan ik voor jouw probleem een servicemonteur aansturen. Ik kan ook eigen toevoegingen in dat ticket doen waarin ik de situatie ga toelichten. Wil jij dat? Ik zou het liefst even met je bellen. Ik werk deze ochtend en morgenvroeg ook. Schikt dat?
Ik heb niks meer gehoord. Ik ben er vandaag nog tot 13:00. Mocht je willen dat ik actie onderneem (of even bel) laat het mij weten. Anders zullen we het over het weekend moeten tillen. (voor spoed kun je uiteraard altijd contact zoeken met 0800 0402)
u kunt me bellen
Ik krijg je voicemail, hkm. Ik ga om 15:00 nog een poging doen. Ik hoop dat we elkaar dan even spreken.
Leuk dat we elkaar even spraken! Zoals afgesproken ga jij proberen om het modem zelf aan te sluiten. Mocht dat niet lukken of er gebeurt iets onverwachts, laat het mij weten! De financiële afwikkeling doen we via de privéberichten. Ik stuur je vanmiddag nog even een mailtje!
Hoi @hkm . Is het gelukt met aansluiten? Voorlopig ga ik er van uit dat je het aan de praat hebt gekregen. Zo niet, laat het mij weten!