Beantwoord

Internet only zakelijk zomaar dubbele bedrag? schofterige behandeling.

• 29 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 953 keer bekeken

In 2015 internet only abonnement afgesloten met KPN voor 25 Euro per maand excl BTW.
Zoals je ziet 50/5 Mb/s, echter we halen op ons adres maar een schamele 10 Mb.
Dat wetende geeft KPN keurig na overleg een korting op de rekening.
De eerste maand echter weer niet, gek, maar ook dit werd geregeld en vanaf die datum keurig netjes korting op de factuur.
Helaas tot eind vorig jaar plotseling een verhoging (had men per brief gestuurd echter niet gehad) keurig per mail binnen, Er wordt geen korting meer verleend omdat KPN dit was vergeten na 2 jaar terug te draaien en hadden hier dus geen recht meer op.
Natuurlijk helpt KPN wel met een nieuw abonnementje toch? hoezo? ik wil gewoon mijn internet zoals afgesproken. Dan komt het mooiste, volgens KPN heeft ons contract een looptijd van 2 jaar en dat is ook de korting die we hebben mogen ontvangen, dus geen speld tussen te krijgen met hen. Als ik dan vraag naar het contract dan krijg ik een monteurs afspraak omdat er verder geen contract aanwezig is bij KPN.
Als ik deze wel laat zien blijven ze bij het standpunt dat ik gewoon moet betalen.
Kortom sluit never nooit een meer iets af bij KPN want je wordt ondanks dat je zakelijke afspraken en contracten hebt gewoon genaa…..

Nu heb ik een voorstel gekregen dat ik de afgelopen periode de verhoging niet hoef te betalen, als ik vanaf nu maar wel gewoon alles betaal.
Zoniet sluiten ze je af binnen 1 week. Tuuurlijk dat komt er ook nog bij, gewoon afsluiten dat is een mooi pressie middel. Zakelijk internet met vaste IP adressen die specifiek gebruikt worden, natuurlijk gaat dit niet leuk worden. Dus afsluiten die meuk.

Nee het beleid van KPN is echt een lachertje geworden, dus nogmaals zakelijk heb je hier helemaal niets meer te zoeken.
Iedereen snapt inmiddels dat je geen 45 Euro voor een schamele 10Mb gaat betalen?

Nogmaals KPN wat gaan we hier mee doen? gaan we echt een juridische strijd beginnen?

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door huistijger 30 augustus 2018, 08:32

hallo @Wilhelm Roest
Vervelend dit voor je, echter kunnen we hier niets voor je doen
Dit is het consumenten forum.
Je kunt deze vraag/klacht beter op het Zakelijk forum plaatsen.
Die kunnen je verder helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
hallo @Wilhelm Roest
Vervelend dit voor je, echter kunnen we hier niets voor je doen
Dit is het consumenten forum.
Je kunt deze vraag/klacht beter op het Zakelijk forum plaatsen.
Die kunnen je verder helpen.

Reageer