Beantwoord

internet op de camping

  • 11 February 2019
  • 1 reactie
  • 1066 keer bekeken

Is het mogelijk om een vaste internet aansluiting naar een caravan op de camping aan te laten sluiten ?
Er zijn al caravans op de camping met een vaste adsl verbinding dus de voorzieningen zijn er al.
Had ook gehoord dat de kabel door KPN kosteloos naar je caravan gelegd word maar dat je wel een jaar abbo moet nemen wat ik geen probleem vind (we komen er al jaren en zullen er ook jaren blijven en ook altijd internet nodig hebben).
Nu nog de vragen :
hoe gaat dit in zijn werk ?
Tot hoeverre is dit kosteloos ?
Hoelang kan dit duren, lukt dit in een paar maanden ?
Welk abonnement moet er minimaal afgenomen worden ?

Dit gaat uiteraard in overleg met camping eigenaar.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 February 2019, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Ha @robertjan10, welkom! Als er een kadaster adres is, waarop de aanvraag gedaan kan worden, kan je dit gewoon aanvragen via onze website. Mocht er toch nog iets aangelegd moeten worden, nemen we vaak contact op om de mogelijkheden en/of kosten te bespreken.

Als er nog helemaal geen kabels etc. liggen, dan zul je eerst een aanvraag moeten doen via MijnAansluiting.nl. Ook daar geldt dan weer voor dat er contact met je wordt opgenomen om de mogelijkheden te bespreken.

Niet hele concrete informatie, maar het is afhankelijk van zoveel verschillende factoren, dat ik er niet heel veel duidelijkheid over kan geven, ben ik bang. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me weten?