Beantwoord

Internet opgezegd door KPN

  • 16 December 2019
  • 12 reacties
  • 181 keer bekeken

Afgelopen maandag 9 december op de website het zogenoemde hussel abonnement afgesloten.

Ik ben al reeds klant van KPN. Dit abonnement is schijnbaar niet voor bestaande klanten, hier had ik overheen gelezen. Maar ik kon het wel gewoon afsluiten, wat ik opmerkelijk vind.

In plaats van mij te contacteren met de melding dat dit niet kan heeft KPN per direct mijn huidige internet stop gezet. De leverdatum van het nieuwe abonnement was niet bekend. 

ik heb 3 keer gebeld met KPN. Na de 3e keer werd mij verteld dat er niks aan kon gebeuren. Het kon niet terug gedraaid of versneld en er moet een monteur langskomen terwijl er feitelijk niks verandert, het zelfde abonnement, dezelfde snelheid en de apparatuur staat er al. Er kan pas op 31 december een monteur langskomen. Nu heb ik 3 weken geen internet terwijl ik precies hetzelfde abonnement heb afgesloten, ik betwijfel zeer of er überhaupt wel een monteur langs hoeft te komen.

 

ik hoop dat KPN nog iets kan doen! Mijn vrouw en ik werken vanuit huis en dit is erg lastig zonder internet!

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 December 2019, 13:33

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7

Hey @Basbasbas90, welkom op het KPN forum. Oef, dit is niet gebruikelijk. Het wil natuurlijk wel eens (per ongeluk) voorkomen dat een bestaande klant een nieuwe aanvraag voor Internet en TV doet op onze site, in plaats van een wijziging in het MijnKPN-account. Deze orders vallen daarna automatisch ‘uit’ in het systeem. Omdat je al een actieve aansluiting hebt op je adres. Waarom jouw actieve aansluiting opgeheven wordt, is mij een groot raadsel. Ik hoop dat we hier nog iets tegen kunnen doen. Of anderszins met een tijdelijke oplossing komen. Zou je jouw forumprofiel willen invullen met je gegevens? Dan zal een andere moderator het morgen meteen oppakken. We horen graag van je :)

Beste Nadia

Bedankt voor je snelle reactie, ik heb mij profiel geüpdatet met al mijn gegevens.

ik hoop dat jullie een oplossing hebben!

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Basbasbas90. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie het systeem terug dat je op 9 dec contact hebt opgenomen met onze afdeling ‘opzeggingen’. Ik zal intern navragen wat daar precies is gebeurd. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. 

Reputatie 7
Badge +21

@Basbasbas90 Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om jouw hierin verder te helpen. Ik heb het intern doorgezet naar de juiste afdeling binnen KPN. Zij zullen dit verzoek gaan beoordelen en in behandeling nemen. Mocht het nodig zijn, dan wordt er telefonisch contact met jou opgenomen op het contact tel. nummer. Het kan even duren voordat het wordt opgepakt, normaal gesproken hanteren zij een doorlooptijd van minimaal 3 werkdagen. 

Ik begreep van degene die mij gebeld heeft dat er een noot pakket word opgestuurd naar Primera kroon bij mij om de hoek.

Daar kom ik net vandaan, maar het ligt er niet.

Kan iemand mij verder helpen

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Basbasbas90. Wat vreemd dat er geen noodpakket voor jou klaar lag. Heb je een sms ontvanger waarin staat dat je het pakketje kan ophalen? Ik heb zojuist doorgegeven dat je geen noodpakket hebt ontvangen aan de afdeling waar jij contact mee hebt gehad. 

Alles is goed afgehandeld! 

Mijn factuur over december is deels gecrediteerd!

Maar nu klopt mijn factuur niet van februari, het is meer dan op mijn bestelling staat aangegeven. Ook klopt de factuur niet met de bestelling.

Kan  hierover contact met mij worden opgenomen.

 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Basbasbas90 Ik pak het even over van Vikash. Kun je aangeven wat er precies niet klopt aan je factuur? Als ik 'm naast je orderbevestiging leg komt het precies overeen, maar wellicht mis ik iets? 

Mijn order bevestiging die ik heb ontvangen op 9-12-2019 geeft iets heel anders aan.

Het hussel abonnement:

€21,25 voor internet (42,50 - 50%korting eerste 6 maand)

+

Spotify a € 8,99

+

Eenmalige activatie kosten van € 25

 

Op mij factuur staat heel iets anders,

€42,50 - € 7,50 email only 12 maanden gratis ( wat is dat??? Nooit besproken)

+ 

Spotify a € 8,99

= € 43,99

Dit is dus heel anders en duurder. Zeker niet de reden waarom ik een nieuw abonnement heb afgesloten en een maand zonder Internet heb gezeten.

 Is Is misschien een email adres waar we op verder kunnen communiceren? Dan kan ik je ook bijlages sturen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Basbasbas90. Ik zie dat er op 16 december een orderbevestiging is verstuurd waarop staat dat je €42,50 gaat betalen voor een Hussel Internet 50 Mbit/s abonnement en €8,99 voor Spotify Premium. Verder staat er op deze bevestiging dat je E-Mail Only 12 maanden gratis krijgt. Dit komt overeen met jouw factuur. De korting waarover jij het hebt (50% korting eerste 6 maand) is een welkomstkorting voor nieuwe klanten. Als je telefonisch contact hierover wilt, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402)

Mij is verteld dat ik het hussel abonnement wel kreeg en dat ik ik daarom een maand zonder internet heb gezeten. Ik heb nooit mijn oude abbonoment verlengd. Dit hebben jullie dan besloten  en als dit zo is wil ik deze dan ook opzeggen. Ik zal weer eens proberen te bellen, maar jullie begrijpen zelf niet wat er gebeurt is wat bellen erg lastig maakt.

Want ik kan nu ook niet zomaar opzeggen? Aangezien jullie zonder toestemming mijn contract hebben verlengd op de oude wijze en niet het hussel abbonoment voor nieuwe klanten welke ik heb afgesloten waardoor ik een maand geen internet had.

Reageer