Beantwoord

Internet overstap goede keuze?

• 7 juni 2017
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Ik zit met meerdere mensen in een gebouw en elke kamer heeft deze aansluiting: [Zie Foto]

mij was vertelt door de Monteur van mijn huidige provider [ Ziggo ] dat het niet uitmaakt dat anderen deze aansluiting ook hebben en KPN waarvan de aansluting is hier gewoon gebruik van kan maken voor elke kamer apart, en ik vroeg mij af of dit klopt of niet?

Ik heb namelijk bij ziggo het probleem dat mijn huisbaas niet de bekabeling wilt aanleggen woor ziggo of gewoon al gewone aansluitingen per kamers aangezien de KPN aaansluiting er al inzat.
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 7 juni 2017, 16:24

Het allermakkelijkste, wat je zelf kan doen, is op deze site alleen de postcode (letters + cijfers) invullen dan kan je bij alternatieve adressen 'alle' aansluitingen op die postcode zien.

Op die pagina kun je ook zien of KPN deze glasvezelaansluiting kan gebruiken. Persoonlijk ken ik deze grondplaat namelijk niet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Het allermakkelijkste, wat je zelf kan doen, is op deze site alleen de postcode (letters + cijfers) invullen dan kan je bij alternatieve adressen 'alle' aansluitingen op die postcode zien.

Op die pagina kun je ook zien of KPN deze glasvezelaansluiting kan gebruiken. Persoonlijk ken ik deze grondplaat namelijk niet.

Reageer