Beantwoord

Internet pakket opgezegd, maar nog steeds gefactureerd

• 24 maart 2016
  • 4 reacties
  • 203 keer bekeken

Op 5 december 2015 heb ik de opzegging van mijn internet ingediend, hier ook een email van ontvangen dat het abonnement per 5 januari 2016 opgezegd zou worden.

Wij zijn intussen al verhuisd naar ons nieuwe adres, met een andere internet provider, maar ik word nog steeds gefactureerd voor het internet dat opgezegd zou moeten zijn.

De eerste keer dat ik een factuur ontving na de datum dat het internet opgezegd zou moeten zijn heb ik direct contact opgenomen met KPN via chat, maar daar kreeg ik te horen dat er niks gedaan kon worden. Hij kon me alleen helpen de opzegging alsnog door te zetten, maar ik zou de kosten van de vorige maanden niet terug krijgen.

Daarna heb ik een klacht ingediend via het KPN contact formulier en kreeg als (automatische) reactie dat er binnen 2 werkdagen contact met me opgenomen zou worden. Hiervan is nooit iets terecht gekomen en ik heb verder ook nooit meer iets gehoord van KPN.

Nu is het inmiddels weer een paar maanden verder en heb ik weer een klacht ingediend via hetzelfde contact formulier in de hoop dat er nu wel gereageerd werd. Maar ook deze keer heb ik nog steeds niks vernomen en het is nu al meer dan een week geleden.

Ik hoop dat KPN via deze weg wel contact opneemt of gelijk met een oplossing komt waardoor ik de gemaakte kosten van de afgelopen 4 maanden terug kan krijgen.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 22 april 2016, 13:06

; ik zie in ons systeem dat je inmiddels contact hebt gehad met een andere afdeling om je contract te beëindigen. Ik ga er dan ook vanuit het zo in orde is. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum . Dat is gek dat je een bevestiging hebt gekregen van de opzegging, maar dat deze niet goed verwerkt is. Het hoort natuurlijk wel dat er contact wordt opgenomen zodra je een klacht indient. Waarom dat niet gedaan is, dat weet ik niet, maar mijn excuses hiervoor. Ik ga voor je kijken hoe de vork in de steel zit. Hiervoor heb ik gegevens van je nodig. Beantwoord je hiervoor mijn privébericht zo? Dan kan ik aan de slag voor je. 

Reputatie 7
Badge +24
; stuur je je gegevens nog naar me toe? Dan kan ik je verder helpen. Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je gegevens ! Ik zie geen opzegging in ons systeem. Gek dat je wel een opzegging hebt ontvangen, maar dat deze niet in ons systeem staat. Heb je mijn laatste privébericht gezien? Als je me de bevestiging van de opzegging toestuurt, dan help ik je verder! 

Reputatie 7
Badge +24
; ik zie in ons systeem dat je inmiddels contact hebt gehad met een andere afdeling om je contract te beëindigen. Ik ga er dan ook vanuit het zo in orde is. 

Reageer