Beantwoord

Internet probleem Experia Box 8

  • 7 April 2021
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

Internet in ons verenigingsgebouw werkt niet meer. Wij hebben een Experia box 8.

Wireless lampje brand en broadband knippert.

Maar geen internet lampje en ook geen internet.

Heb al van alles geprobeerd met Experia box 9 van thuis en harde reset.

Wat kan ik doen?

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 7 April 2021, 21:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Postduif2! Wat balen dat er geen internet meer in het gebouw is. Welke kleur branden/ knipperen de lampjes die het wel doen: kun je dat per lampje aangeven?
Ik lees dat je al dat je het modem een reset gegeven hebt en een ander modem aangesloten hebt, het lijkt mij een goed plan om de verbinding te controleren. Dat kunnen wij als volgt doen:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weten we, dat we voor je aan de slag kunnen!
Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord, @Postduif2. Ben je er nog uit gekomen of heb je onze hulp nog nodig?

Zeker. Via de chat. Monteur komt vanmiddag.

 

Reputatie 7
Badge +16

Geef je nog een update nadat de monteur geweest is?