ik heb basis internet. Volgens de specificaties van KPN zou ik 10 MBit download snelheid en 2 MBit upload snelheid moeten kunnen hebben.
Echter bij metingen met de speedtest van KPN kom ik niet verder dan 1,5 MBit down- en 0,25 MBit upload snelheid.
Ook valt de verbinding regelmatig weg.
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is? Er zijn geen storing melidngen bij KPN?
Groet,
Jan
Beste antwoord door Nienke_
Hoi ,
Goed te lezen dat de snelheid nu een stuk hoger ligt. Zoals eerder aangegeven heb ik gisteren je snelheidsprofiel gereset met de centrale om na te gaan of deze verkeerd (5Mbit/s) stond ingesteld waardoor je niet de juiste snelheid behaalde (10Mbit/s). :D
Mijn advies: houdt het de komende dagen nog even in de gaten of je deze snelheden blijft ontvangen. Mocht er iets veranderen dan verneem ik het graag.
Nienke
Bekijk origineel
Goed te lezen dat de snelheid nu een stuk hoger ligt. Zoals eerder aangegeven heb ik gisteren je snelheidsprofiel gereset met de centrale om na te gaan of deze verkeerd (5Mbit/s) stond ingesteld waardoor je niet de juiste snelheid behaalde (10Mbit/s). :D
Mijn advies: houdt het de komende dagen nog even in de gaten of je deze snelheden blijft ontvangen. Mocht er iets veranderen dan verneem ik het graag.
Nienke